Cambridge Analytica планувала випустити власну криптовалюту – Reuters
З її допомогою користувачі могли би зберігати і продавати свої персональні дані в мережі

Аналітична компанія Cambridge Analytica, яка прославилася тим, що отримала від Facebook персональні дані 87 млн користувачів, планувала провести в 2017 році власне ICO, в рамках якого мала намір реалізувати цифрову валюту на $30 млн. Про це повідомляє Forklog з посиланням на Reuters.
Ініціативу щодо проведення ICO в середині 2017 року курирували CEO британського підрозділу Александр Нікс і екс-співробітниця компанії Бріттані Кайзер. У березні 2018 року, коли Нікса звільнили в зв'язку зі скандалом, викликаним витоком даних користувачів Facebook, плани щодо запуску ICO все ще були на початковому етапі.
Бріттані Кайзер заявила, що власна цифрова валюта Cambridge Analytica мала використовуватися для того, щоб користувачі могли зберігати і продавати свої персональні дані в мережі.
«Кому відомо про використання персональних даних більше, ніж Cambridge Analyticа? То чому б не створити платформу, яка змінила б структуру роботи в цьому напрямку?» – заявила Бріттані Кайзер.
Крім того, у Cambridge Analytica також вивчали технологію блокчейн, за словами співробітників.
«До історії з Facebook ми розробляли набір технологій, які допомогли б приватним особам відібрати контроль над своїми персональними даними у корпорацій і надали б їм повну прозорість при управлінні і використанні персональних даних. Ми розглядали різні варіанти, які дозволили б людям монетизувати свої персональні дані, включаючи технологію блокчейн», – заявив представник компанії.
Facebook опинився в центрі скандалу наприкінці березня, коли стало відомо про витік даних 50 млн користувачів Facebook через фірму Cambridge Analytica, аффілійовану з соцмережею. Як виявилося, ця компанія збирала інформацію про користувачів за допомогою опитувань, після чого продавала ці відомості стороннім організаціям.
Більше того, Cambridge Analytica співпрацювала з президентом США Дональдом Трампом під час передвиборчої кампанії. Використовуючи накопичений масив даних, ця фірма оцінювала політичні уподобання виборців і «націлювала» на них рекламу за допомогою Facebook.
Нагадаємо, Facebook платитиме тим, хто знайде в платформі «слабкі місця». Компанія таким чином продовжує боротись із витоком персональних даних користувачів до третіх осіб.
Як повідомлялося, кожен користувач соцмережі може отримати персональну інформацію про те, чи передавалися його дані компанії Cambridge Analytica.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].