Скандал із витоком даних Facebook практично не вплинув на кількість користувачів соцмережі
А деякі з них почати заходити до Facebook ще частіше

Більшість користувачів Facebook у США залишились лояльними до соціальної мережі, незважаючи на скандал із витоком даних 87 млн її користувачів. Про це свідчать результати опитування Reuters.
Facebook довелось зіткнутись із тиском зі сторони регуляторів, захисників конфіденційності та акціонерів після того, як у березні стало відомо, що персональні дані користувачів потрапили до рук третіх сторін для таргетованої реклами, що в свою чергу було використано для впливу на вибори в США 2016 року.
Національне опитування, яке проводилось 26–30 квітня, показало, що більше половини американських користувачів продовжили користуватись Facebook, ще чверть респондентів заявили, що користуються соціальною мережею навіть частіше.
Аналітик Майкл Пахтер з Wedbush Securities сказав, що Facebook пощастило, оскільки дані користувачів використовувались лише з політичною метою, а не з більш ганебною.
Згідно з результатами опитування, більшість користувачі Facebook знають, як захистити персональні дані в соцмережі, на відміну від тих, хто користується Snapchat, Instagram, Pinterest та Tumblr.
Дізнатись більше про те, яким чином дані 87 млн користувачів потрапили до рук компанії Cambridge Analytica, можна з матеріалу Mind «Обережно, Facebook: чому виник скандал із використанням персональних даних».
Як повідомлялось, у травні 2018 року набере чинності закон про захист даних ЄС, який дасть можливість користувачам самостійно контролювати дані, що збирають компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].