mind
Хрещатик перекрили за вимогою УЄФА

Хрещатик перекрили за вимогою УЄФА

Затори в Київ планують опанувати завдяки закону про паркування

Хрещатик перекрили за вимогою УЄФА
Віталій Кличко
Фото КМДА

Ремонтні роботи автошляхів, облаштування Фан-зони на Хрещатику для вболівальникив Финалу Ліги чемпіонів та хаотичне паркування уздовж проїздної частини доріг – стали причиною надзвичайних заторів у столиці.

Так прокоментував ситуацію у Києві мер столиці Віталій Кличко у коментарі LB.ua.

«Ситуація з пересуванням у місті Києві погіршилася у весняний період, оскільки працівники дорожніх служб з настанням теплої пори року вийшли на робочі місця. І температурний режим зараз дозволяє проводити інтенсивні дорожні роботи навіть уночі. «Київавтодор» і організації-підрядники працюють цілодобово. Цим зумовлені великі затори в місті», – зазначив Кличко.

Так, за його словами, на ситуацію в Києві скаржаться багато автолюбітелів.

«На жаль, перекладання асфальту і ремонтні роботи потребують перекриття доріг. Якщо хтось знає метод, як можна перекласти асфальт і зробити ремонт, не перекриваючи рух, я буду йому вдячний. Але наскільки мені відомо, таких но-хау в світі не існує. «Убер» пропонує альтернативу – повітряне таксі, але воно тільки в планах», – додав Кличко.

Крім того, він пояснив, чому саме на Хрещатіку облаштовано Фан-зону  для вболівальникив Финалу Ліги чемпіонів. «Саме цю локацію обрала УЄФА, і це було однією з умов проведення Ліги чемпіонів у Києві. Щоб вирішити цю ситуацію, ми через ЗМІ попереджаємо киян, даємо напрямки, яким чином можна об'їхати затори або пропонуємо їм користуватися громадським транспортом, щоб не погіршувати і так доволі складну ситуацію», – говорить Кличко.

Серед інших причин, які сталі на заваді безперешкодного просування автошляхами, Кличко називає відсутність закону про паркування, який набере чинності тількі за 4 місяці.

«Сьогодні на кожній вулиці, навіть незважаючи на знаки «Зупинка заборонена», 2 смуги зайняті або припаркованими автомобілями або такими, що їх кинули безвідповідальні автолюбителі. Через 4 місяці, коли закон набуде чинності, паркувати авто в невстановленому місці стане занадто дорого. Зараз ми робимо паркувальні місця, «кишені» – готуємося до того, щоб надати альтернативу», – зазначив мер.

Також він повідомив, що паркувати авто в центрі міста буде набагато дорожче, ніж на «перехоплюючих» паркінгах, які планується запустити влітку на в'їздах у місто. «Це – світова практика. Існує багато пропозицій про перекриття в'їзду в центральну частину міста, але впевнений, що ми будемо діяти за прикладом Лондона, Берліна, Відня – паркуватися в центрі міста буде економічно дорожче, ніж на околицях», – додав Кличко.

Крім того, він зазначив, що в місті вирішується проблема і з комунальним транспортом. За останні два роки було куплено 100 автобусів, 40 трамваїв п'ятого покоління і 17 тролейбусів. «Ми оновлюємо не тільки транспортну інфраструктуру, а й той транспорт, що є в Києві, він повинен стати зручним, комфортним, безпечним і бути альтернативою маршруткам, які заповнюють дороги, але не відповідають ключовим вимогам киян», – резюмував мер.

Нагадаємо, Кубок Ліги чемпіонів УЄФА, фінал якої відбудеться в Києві 26 травня, побував у 5 містах України – у Маріуполі, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові – в межах трофі-туру під назвою Trophy Experience.

Як писав  Mind, АМКУ обіцяв перевірити ціни готелів Києва на період проведення фіналу Ліги чемпіонів.

Водночас, за інформацією КМДА з 14 ліпня проїзд у міському танспорті здорожчає з 4 до 8 грн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті