Гендиректором зернового терміналу MV Cargo став Йеспер Педерсен

Гендиректором зернового терміналу MV Cargo став Йеспер Педерсен

До цього Педерсен управляв українським офісом найбільшої судноплавної лінії Maersk Line

Гендиректором зернового терміналу MV Cargo став Йеспер Педерсен
Фото mv-cargo.com

Генеральним директором зернового терміналу MV Cargo в порту Южний став менеджер із 20-річним досвідом роботи в портовій галузі Йеспер Педерсен (Jesper R. Pedersen). Про це повідомив засновник та гендиректор порту «ТрансІнвестСервіс» («ТІС») Андрій Ставніцер на сторінці у Facebook.

Йеспер 5 років керував українським офісом найбільшої судноплавної компаниєю Maersk Line та  різними напрямками в MSC, CMA CGM, Fesco. Окрім того, Йеспер має великий досвід в логістиці й управлінні терміналами від Гонконгу до Кіпру. Закінчив копенгагенську школу бізнесу, де отримав, зокрема, і ступінь МВА.

«Ключове завдання Йеспера – завантажити наш термінал зерновими вантажами на основі профіт-центру, зробити його однаково доступним і комфортним у роботі для всіх клієнтів, звичайно, включно з Cargill», – додав Ставніцер.

Сам Педерсен визначає основним завданням зробити термінал привабливим не лише для українських клієнтів, але й клієнтів із країн Причорномор'я та закріпити за MV Cargo статус титульного і найбільш успішного інвестиційного проекту в Україні.

На сторінці Facebook MV Cargo повідомляють, що в порту «Южний» завершується будівництво найбільшого зернового терміналу потужністю 5 млн тонн на рік. Це проект state-of-the-art, який із літа 2016 року реалізує компанія MV Cargo спільно з найбільшою всесвітньої продовольчої корпорацією Cargill. Компанія MV Cargo належить братам Андрію Ставніцеру та Єгору Гребеннікову.

Будівництво терміналу – найбільший інвестиційний проект в Україні загальною вартістю $150 млн. Проект фінансується національними інвесторами – MV Cargo – спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку та Міжнародною фінансовою корпорацією. Термінал буде оснащений власною залізничною і автомобільної інфраструктурою. Станція розвантаження автомобілів буде пропускати 790 автомобілів на добу, а станція розвантаження вагонів – 256 вагонів на добу.

У жовтні минулого року повідомлялося, що будівництво зернового терміналу Cargill і MV Cargo в порту Южний досягло середини й повністю буде завершено навесні 2018 року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло