Київський метрополітен замінить звукові оголошення у вагонах протягом двох тижнів
Столична підземка розпочала запис аудіооголошень, що звучать у вагонах

Столична підземка розпочала запис аудіооголошень, що звучать у вагонах. Партнером у даному напрямку роботи з пасажирами стала компанія Tak Treba Production (FILM.UA Group). Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.
«Необхідність перезапису оголошень назріла давно. Відбулося перейменування станції «Петрівка» на «Почайну», диктора Миколи Петренка, з яким підприємство співпрацювало раніше, уже немає, деякі тексти потребують змін та осучаснення», – повідомила радник керівника метрополітену Наталка Макогон.
Метрополітен опрацював різні варіанти створення контенту. Основними важливими факторами були: можливість оперативної роботи з професійним обладнанням, включаючи як запис, так і обробку голосу, незалежність від людського фактору, наявність авторських прав на продукт та якісний матеріал.
Згідно з повідомленням, зараз створено базовий український контент: назви станцій, попередження про закриття дверей, оголошення наступних зупинок тощо.Ці записи з’являться протягом двох наступних тижнів, починаючи з синьої лінії. Англійський варіант, як і раніше, озвучуватимуть носії мови.
Раніше повідомлялося, що Київський метрополітен продаватиме рекламу через аукціони «ProZorro.Продажі». Пізніше використання системи буде поширене й на інші комунальні підприємства столиці.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].