Оновлено: АМКУ досліджує правомірність використання 4,5G замість 4G у рекламі lifecell
Це може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції

Антимонопольний комітет України (АМКУ) досліджує можливе порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення операторами мобільного зв'язку інформації, яка може ввести в оману, в рекламі власних послуг 4G і 3G інтернету. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
Згідно з повідомленням, оператор мобільного зв’язку ТОВ Lifecell поширює у рекламі власних послуг 4G-інтернету позначення 4-5G. Таке твердження може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Крім того, в АМКУ розглядаються справи щодо поширення операторами мобільного зв’язку в рекламі власних послуг 3G-інтернету інформації, що може ввести в оману, що є порушенням статті 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Оновлено: пресс-служба оператора мобільного зв’язку ТОВ lifecell повідомила Mind, що не вбачає жодного порушення конкуренції при запровадженні і використанні 4,5G.
«ТОВ lifecell у власних інформаційних джерелах надає повну, точну та достовірну інформацію щодо 4,5G (LTE Advanced Pro) та не вбачає жодного порушення конкуренції при запровадженні і використанні 4,5G (LTE Advanced Pro)», – йдеться у повідомленні.
Як зазначається, lifecell надає абонентам послуги доступу до Інтернету із застосуванням мережі 4,5G (далі – LTE Advanced Pro). LTE-Advanced Pro (4,5G) є черговим кроком в еволюції стандарту 4G (LTE) та був запроваджений міжнародною організацією 3GPP у 2015 році.
Так, LTE-Advanced Pro відрізняється суттєвими перевагами у порівнянні з LTE. Зокрема, він передбачає впровадження нового функціоналу, а також можливість збільшення швидкості передачі даних, зменшення затримок, розширення можливостей технології агрегації частот, тощо.
Нагадаймо, 1 липня 2018 року мобільні оператори запустили 4G-зв'язок в основному діапазоні 1800 МГц.
Оператор lifecell інвестував $70 млн у 4G.
100% акцій українського мобільного оператора lifecell належать Turkcell – турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець І кварталу 2018 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 7,7 млн користувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].