«Укравтопром»: реєстрації нових автівок у липні збільшились на 4% – до 6700 штук

«Укравтопром»: реєстрації нових автівок у липні збільшились на 4% – до 6700 штук

Найчастіше минулого місяця реєструвалися автомобілі марки Renault – 725 штук

«Укравтопром»: реєстрації нових автівок у липні збільшились на 4% – до 6700 штук
Фото: Shutterstock

Автомобільний ринок України почав друге півріччя з позитивної динаміки, зокрема, липневі реєстрації нових легкових автомобілів порівняно з 2017 роком збільшилися на 4%, до 6700 штук, повідомляє асоціація «Укравтопром».

Як зазначається, відносно попереднього місяця ринок також виріс, зростання становило майже 3%. «Найчастіше минулого місяця реєструвалися автомобілі марки Renault – 725 шт. Це на 12% більше, ніж роком раніше», – зазначають в асоціації.

Водночас другою за обсягами реалізації стала японська марка Toyota, повторюючи свій результат річної давності – 723 машини.

Третє місце посіла Skoda. Свої перші номери отримали 503 автомобілі цієї марки, або на три авто більше, ніж у липні 2017 року.

Четверта позиція у Nissan, який закінчив місяць з показником 465 авто. У результаті Nissan збільшив свої липневі продажі на 25%.

Замикає п’ятірку лідерів Hyundai. Попит на цю марку в Україні зріс на 51% і становив 451 автомобіль.

Також у топ-10 липня ввійшли такі автомобільні марки, як: KIA – 438 авто (-10%); Volkswagen – 434 авто (-9%); Ford – 307 авто (+18%); Suzuki – 261 авто (+16%) і Mazda – 233 авто (-18%).

Найпопулярнішим автомобілем місяця став KIA Sportage. На цій моделі в липні свій вибір зупинив 301 покупець.

Нагадаємо, як повідомляли в «Укравтопромі», ринок нових автомобілів за п'ять місяців цього року зріс майже на 10% проти аналогічного періоду минулого року – у 2018 році на облік було поставлено 33 000 нових легкових автомобілів.

Раніше Верховна Рада прийняла в першому читанні два законопроекти для вирішення питання ввезення в Україну автомобілів з європейською реєстрацією.

Про те, хто виграє, якщо прийняті в першому читанні законопроекти залишаться без змін, читайте в матеріалі Mind «Ще не фінал: чому питання «євроблях» поки далеке від свого розв'язання».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло