Boeing надаватиме комплектуючі та забезпечить післяпродажний сервіс літаків «Антонова»
Завдяки співпраці з американцями держпідприємство планує налагодити безперебійний випуск пасажирських Ан-148, Ан-158 та транспортника Ан-178

Дочірнє підприємство американської корпорації Boeing, компанія Aviall Services забезпечить українське Державне підприємство «Антонов» сталим незнижуваним запасом титану та алюмінію, покриє потреби в комплектуючих та допомагатиме українцям у сервісній та післяпродажній підтримці літаків родини «Ан», випущених спільно.
Про це повідомляє DW із посиланням на прес-службу ДП «Антонов», в якій прокоментували виданню підписання у Фарнборо угоди ДП з дочірнім підприємством американської корпорації Boeing, компанією Aviall Services.
Як зазначається, антоновці сподіваються цілком покривати поставками Aviall потребу в комплектуючих, у тому числі й в засобах радіозв'язку, із розрахунку на 2 літаки. Раніше ці елементи постачалися росіянами. У той же час, поки що сторони не затвердили остаточно ввесь перелік комплектуючих, що постачатимуть американці.
Крім того, у напрямку сервісної підтримки, в разі виходу з ладу якоїсь деталі, отриманої від Aviall, американці доправлять необхідні деталі, чи цілий блок системи в той куточок планети, де перебуватиме літак компанії-експлуатанта.
«Дотепер саме неспроможність українських авіабудівельників забезпечити безперебійну післяпродажну підтримку літаків «Ан» у будь-якій точці світу найбільше відлякувала клієнтів», – йдеться у повідомленні.
Так, у самому ДП «Антонов» впевнені, що завдяки співпраці з американцями зможуть активніше виводити на ринок модельний ряд пасажирських літаків Ан-148, Ан-158 та транспортник Ан-178.
За даними прес-служби українського підприємства, на сьогоднішній день, в монтажних цехах перебувають 10 середньомагістральних літаків Ан-148 та Ан-158. Добудувати їх не можуть саме через брак деталей, котрі мають придбати за програмою імпортозаміщення.
Щодо транспортників, то на даний момент ДП виконує контракт з азербайджанською компанією Silk Way із виготовлення 5 літаків типу Ан-178. Як зазначається, поки що літає лише один дослідний зразок Ан-178, що проходить етап випробувань. У той же час, у експертних колах вже не раз наголошувалося, що саме транспортні літаки можуть стати тією «фішкою» українських авіабудівників, котра дасть їм пакет сталих замовлень.
Нагадаємо, ДП «Антонов» планує відновити серійне виробництво до кінця наступного року завдяки угоді з Boeing, яка завершить залежність «Антонова» від Росії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].