Google і Mastercard уклали таємну угоду, щоб відстежувати покупки користувачів

Google і Mastercard уклали таємну угоду, щоб відстежувати покупки користувачів

Інструмент дозволяє відстежувати, чи купують користувачі платіжних карток товари, що рекламуються в Google

Google і Mastercard уклали таємну угоду, щоб відстежувати покупки користувачів
фото pixabay.com

Менеджери з продажу реклами в Google протягом 2017 року отримували від MasterCard інформацію про те, чи купували власники карток цієї платіжної системи товари, які рекламувалися в Google. Про це пише Bloomberg з посиланням на власні чотири джерела, які знали про цю угоду між компаніями.

«Протягом минулого року деякі рекламодавці Google мали доступ до потужного нового інструменту, який дає змогу відстежувати, чи реклама товарів у пошуковій системі призвела до продажу в одному з фізичних магазинів США (маються на увазі звичайні, а не інтернет-магазини. – Mind). Це стало можливим завдяки запасу транзакцій Mastercard, за які заплатив Google», – повідомило видання.

Але більшість з 2 млрд власників Mastercard не знають про це відслідковування «поза спиною». Це тому, що компанії ніколи не розповідали громадськості про домовленість.

Угода, про яку раніше не повідомлялося, може призвести до ширших проблем з конфіденційністю.

«Люди не очікують, що за ними стежать навіть тоді, коли вони купують у фізичному магазині, а не тільки в інтернеті, – сказала Крістін Баннан, юрист адвокатської групи Electronic Privacy Information Center. – Надто багато уваги до покупців, і при цьому надто мала відповідальність компаній, які навіть не вважають за потрібне інформувати людей, що їх дії відстежують».

У прес-службі Google прокоментували:

«Перш ніж ми запустили цей бета-продукт минулого року, ми створили нову технологію подвійного сліпого шифрування, яка не дозволяє Google і нашим партнерам переглядати особисту інформацію наших користувачів», – йдеться в заяві компанії.

«Ми не маємо доступу до будь-якої особистої інформації з кредитних і дебетових карт наших партнерів, а також не ділимося будь-якою особистою інформацією з нашими партнерами», – зазначають у компанії.

Представник MasterCard повідомив Bloomberg, що компанія не надає дані про покупки користувачів або інформацію про ефективність реклами в інтернеті.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло