Столичний метрополітен не виплачує борг Фуксу, бо витрачає всі кошти на зарплатню та комуналку

Столичний метрополітен не виплачує борг Фуксу, бо витрачає всі кошти на зарплатню та комуналку

Вартість проїзду також не передбачає частини, яка піде на сплату боргу перед «Укррослізингом»

Столичний метрополітен не виплачує борг Фуксу, бо витрачає всі кошти на зарплатню та комуналку
Фото Shutterstock

КП «Київський метрополітен» не має ніяких фінансових взаємин з «Укррослізингом». Про це в інтерв'ю ЕП розповів голова метрополітену Віктор Брагінський.

«У нас немає жодних фінансових відносин з ними. Є рішення суду, є виконавча служба, яка заарештувала наші рахунки, і яка має право списувати кошти. За останні півтора року виконавча служба списала з рахунків метрополітену майже 180 млн грн», – зазначив Брагінський.

Як зазначив очільник метрополітену, дана ситуація є дуже заполітизованою. Вондочас, спроби заблокувати такі судові рішення не увінчалися успіхом. Брагінський розповів, що метрополітен звертався до РНБО, Верховної Ради, СБУ, аби не допустити ці виплати. Також мер Києва Віталій Кличко кілька разів закликав відповідні служби для розгляду проблеми на національному рівні. 

«Але за фактом вагони є і перевозять пасажирів, а договір за рішенням суду визнаний дійсним з відповідними виплатами. Єдине, що поки рятує – у метрополітену просто немає таких грошей для списання, тому що весь дохід йде на виплату заробітної плати та оплату комунальних послуг», – додав Брагінський.

За його словами, метро вже два роки працює з арештованими рахунками, що блокує можливість розвиватися. Проблемою є й те, що у КП немає можливості співпрацювати  з міжнародними банками, залучати кредити для оновлення рухомого складу, впроваджувати будь-які масштабні інновації для пасажирів, покращувати інфраструктуру.

Голова столичного метрополітену також наголосив на тому, що не слід пояснювати підвищення тарифів потребою сплачувати борг, оскільки витрати на розвиток інфраструктури метрополітену, в тому числі будівництво та придбання рухомого складу, не передбачені в тарифі. Основними складовими, натомість, є зарплатня, комунальні платежі та поточне обслуговування інфраструктури. 

«Договір про реструктуризацію наших боргових зобов'язань, який в майбутньому, сподіваюся, буде підписаний, також буде припускати погашення боргів з бюджету», – зазначив Брагінський.

Нещодавно повідомлялося, що виконавча служба 7 червня винесла постанову про арешт коштів КП «Київський метрополітен», що перебувають у всіх касах метрополітену та надходять до них. Даний арешт накладено у межах виконавчого провадження, за яким з «Київського метрополітену» стягується 1,8 млрд грн боргу на користь ТОВ «Укррослізинг». 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло