«Нібулон» розглядає можливість концесії Херсонського морського торгівельного порту

«Нібулон» розглядає можливість концесії Херсонського морського торгівельного порту

Станом на вересень 2018 року зацікавленість в концесії госстівідорв ХМТП і «Ольвія» висловили понад 25 українських і зарубіжних компаній

«Нібулон» розглядає можливість концесії Херсонського морського торгівельного порту
Фото: Shutterstock

Делегація ТОВ «Сільськогосподарське підприємство (СП) «Нібулон» на чолі з генеральним директором компанії Олексієм Вадатурським у вівторок ознайомилася з роботою ДП «Херсонський морський торговельний порт» (ХМТП) і зацікавились концесією ХМТП, повідомляєвидання Порти України.

Як зазначається, про це повідомив держстивідор на сторінці у Facebook.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

«Все більше потенційних інвесторів, які хочуть стати частиною процесу концесії! Зростання інтересу до інвестування порту підтримує його статус і допоможе розвитку в масштабах всієї країни. Херсонським морським торговельним портом тепер зацікавилися і українські інвестори, – ТОВ СП «Нібулон», – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, ДП «Херсонський морський торговельний порт» та ДП «Стивідорна компанія (СК) «Ольвія» входять в число держпідприємств, на яких реалізуються пілотні проекти концесії в портовій галузі. Оголошення концесійних конкурсів очікується до закінчення нинішнього року.

Станом на вересень 2018 року зацікавленість в концесії госстівідорв ХМТП і «Ольвія» висловили понад 25 українських і зарубіжних компаній. У числі цих компаній – «Дніпро карго», «Укррічфлот», «Метінвест», «Нібулон», «Портінвест», Mitsubishi Corparation (Японія), China Harbour Engineering (Китай), Bunge (Сполучені Штати Америки), POSCO Daewoo (Корея), COFCO Agri Ukraine (Китай) і ін.

У вересні 2018 року британська Nectar Group і катарська QTerminals направили запити в Міністерство інфраструктури України щодо концесії ДП «ХМТП».

Нагадаємо, техніко-економічне обгрунтування (ТЕО) пілотних проектів концесії госстівідорв ХМТП і «Ольвія» розроблені консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР і IFC. Пілотні проекти концесії госстівідоров затверджені Мінінфраструктури 23 червня 2016 року.

ТОВ «СП «Нібулон» (засновано в 1991 році) – один з найбільших операторів зернового ринку України. Володіє власним перевантажувальний термінал у Миколаївському морському порту річною потужністю 5 млн тонн, одинадцятьма річковими терміналами на Дніпрі і Південному Бузі, судноплавною компанією, суднобудівно-судоремонтним заводом. Компанія в 2017-2018 маркетинговому році (МР) експортувала 4,1 млн тонн зернових і олійних (в 2016-2017 МГ – 4,65 млн тонн). Компанія в 2017-2018 МР транспортувала внутрішніми водними шляхами 2,5 млн тонн вантажів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло