«Хлібодар» вклав $150 тисяч в трансформацію бізнесу
Компанія хоче сфокусуватися на b2b клієнтах

Група компаній «Хлібодар» (Запорізька обл.), інвестувала $150 000 у проект з трансформації бізнесу, розпочатого в травні минулого року, повідомляє компанія EY в Україні.
Проект з трансформації бізнесу спрямований на зміну підходів в управлінні і перехід з сегмента «виробництва хліба» до сегменту «агріфуд» з фокусом на b2b клієнтів. Також власники поставили за мету зробити групу гнучкою і адаптивною до зовнішніх викликів.На першому етапі трансформації групи були спрощені рутинні процеси на шляху прийняття рішень, а неключових функції були передані в аутсорсинг.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
«З початку трансформаційного процесу середня ціна реалізації продукції в три рази перевищила рівень інфляції, а EBITDA зросла майже вдвічі. При цьому сума інвестицій в проект трансформації за оцінками акціонерів не перевищила $150 000», – зазначається в повідомленні.
EY в Україні виступила радником в процесі трансформації, метою якого є зміна стратегічного та операційного підходу до управління для досягнення високих показників ефективності бізнесу.
У планах акціонерів також здійснення інвестицій в регіонах України шляхом придбання працюючих бізнесів з їх подальшою інтеграцією в бізнес-модель групи з найбільшою ефективністю.
Нагадаємо: EY в Україні за рік здійснила супровід продажу агроактивів на $97,5 млн
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.