Fitch підвищив рейтинги «Укрзалізниці» до рівня «B-», прогноз «стабільний»
Рейтинги ПАТ вирівнюються з рейтингами України

Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings підвищило рейтинги ПАТ «Укрзалізниця» до рівня «B-», прогноз «стабільний», повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на інформацію агентства.
Як зазначається, оновлення рейтингу враховує оцінку автономного кредитного профілю «Укрзалізниці» (SCP), який в поєднанні з незмінним застосуванням Fitch спадного підходу відповідно до критеріїв для урядових організацій (GRE) призводить до того, що рейтинги ПАТ вирівнюються з рейтингами України (B-, «стабільний»).
Оновлення рейтингу дефолту емітента (РДЕ) в національній валюті пояснюється реструктуризацією більшості місцевих боргових зобов'язань, безстроковим зняттям нереструктуризованої місцевого боргу з перехресних дефолтів по непогашеним євробондами і виведенням боргу «Донецької залізниці» з перехресного дефолту в зв'язку з введенням урядом мораторієм по обслуговуванню цієї заборгованості.
Рейтинг облігацій Shortline Plc вирванівается з довгостроковим РДЕ ПАТ, відображаючи думку Fitch, що ці цінні папери представляють собою прямі безумовні пріоритетні незабезпечені зобов'язання «Укрзалізниці» і є рівними по черговості виконання з усіма іншими існуючими і майбутніми незабезпеченими і несубординованих зобов'язаннями.
Ранише, в травні 2013 року «Укрзалізниця» розмістила дебютний випуск єврооблігацій на $500 млн з терміном обігу 5 років через спеціально створену компанію Shortline PLC.
Єврооблігації «Укрзалізниці» разом з цінними паперами Ощадбанку і Укрексімбанку, були включені в периметр реструктуризації зовнішнього суверенного і гарантованого державою боргу, ініційованої Мінфіном України після затвердження МВФ нової чотирирічної програми розширеного фінансування EFF для України на $17,5 млрд.
У березні 2016 року «Укрзалізниця» реструктуризувала єврооблігації, пролонгувавши термін погашення до 15 вересня 2021 року і підвищивши процентну ставку з 9,5% до 9,875% річних. Також був змінений графік погашення основної суми позики: 60% повинно бути оплачено в 2019 році, 20% – в 2020 році і 20% – в 2021 році.
Наприкінці листопада 2017 року «Укрзалізниця» звернулася до власників цінних паперів з проханням схвалити відмову від крос-дефолту за євробондами у зв'язку з реструктуризацією частини внутрішньої заборгованості.
Як писав Mind, до кінця цього року ПАТ «Укрзалізниця» планує розміщення облігацій на міжнародному ринку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].