Платіжна система Alipay уклала угоду з УЄФА на 200 млн напередодні «Євро-2020»

Платіжна система Alipay уклала угоду з УЄФА на 200 млн напередодні «Євро-2020»

Китайська компанія хоче за допомогою цього контракту підвищити впізнаваність бренду у всьому світі

Платіжна система Alipay уклала угоду з УЄФА на 200 млн напередодні «Євро-2020»
фото Shutterstock

Китайська платіжна платформа Alipay уклала 8-річну угоду з УЄФА і стала партнером турнірів для збірних з 2018 по 2026 рік. Платформа Alipay, яка належить компанії Ant Financial Services Group, стане офіційним глобальним партнером таких турнірів УЄФА, ЄВРО-2020 і ЄВРО-2024, а також фінального етапу Ліги націй УЄФА, повідомляє Financial Times.

«Ми раді оголосити про унікальну і проривну партнерську угоду з Ant Financial та Alipay в сфері турнірів УЄФА для збірних. Alipay – флагман у сфері цифрових платежів, який у співпраці зі своїми глобальними партнерами охоплює аудиторію в 900 млн користувачів. Ми впевнені, що наша співпраця буде сприяти подальшому розвитку інноваційних методів взаємодії УЄФА з уболівальниками в усьому світу», – сказав президент УЄФА Александр Чеферін на церемонії в Шанхаї.

Футбольний союз, за словами Чеферін, запропонує особливі умови платежів сотням тисяч уболівальників на Євро-2020, який пройде на стадіонах в 12 державах, а також на Євро-2024 в Німеччині.

У перший чотирирічний спонсорський цикл Alipay пройдуть вісім турнірів з 420 матчами та передбачуваної аудиторією в 7,4 мільярда чоловік. У Китаї налічується більше 700 мільйонів активних користувачів Alipay. Ця компанія стане для європейського футбольного союзу офіційним світовим провайдером електронних гаманців і офіційним партнером УЄФА в сфері фінансових технологій.

«Укладаючи партнерські відносини з УЄФА, ми сподіваємося розділити пристрасть і любов до футболу з великою кількістю людей з усіх куточків світу і розповісти їм про переваги цифрового життя», – заявив генеральний директор Ant Financial Ерік Джин.

Платіжна система Alipay входить в групу Alibaba, засновану китайським мільярдером Джеком Ма, чиї статки американський Forbes в 2018 р оцінив у $39 млрд.

Alipay поки що доступна тільки для користувачів Китаю. Там вона налічує понад 700 млн активних користувачів.

Джерело Financial Times, близьке до угоди, зазначило, що китайська компанія розраховує за допомогою контракту з УЄФА підвищити впізнаваність бренду Alipay у всьому світі, перш ніж виходити за межі внутрішнього ринку.

Alipay стала третім партнером турнірів УЄФА для збірних, співпраця з яким пошириться на Євро-2020. Раніше угоди з УЄФА до 2022 року уклали компанії Volkswagen і Booking.com.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло