Financial Times запустить бота, який попереджатиме, що в статті «надто багато чоловіків»
Бот повідомить журналістам-авторам, що у матеріалі панує гендерна нерівність

Британське ділове видання Financial Times запустить бота, який буде попереджувати журналістів, що в їхніх матеріалах, які друкуються на сайті, чоловіків-експертів більше, ніж жінок-експертів. Бот автоматично аналізуватиме займенники (він, вона і т.п.) та імена і прізвища осіб, які згадуються в замітках, повідомляє The Guardian.
На думку авторів такої ініціативи, це змусить журналістів шукати більше експертів серед жінок і додавати в свої матеріали їхні цитати.
Медіа-організація, провівши дослідження, виявила, що тільки 21% серед цитованих експертів – жінки.
При цьому жінки-читачі мають тенденцію «більш охоче натискати на той матеріал, де зображена жінка, і значно рідше, ніж чоловіки, натискають туди, де зображений чоловік». Іншими словами, жінки більш охоче читають ті матеріали, де присутні жінки, і навпаки, стверджує заступник головного редактора Рула Халаф у внутрішньому листі, розісланому співробітникам Financial Times.
Також зазначається, що жінки частіше читають матеріали, що стосуються охорони здоровʼя, імміграції в США та технологічного регулювання в ЄС, і рідше – про американську торгівлю, нафтову промисловість і банківську діяльність.
За останній рік кількість репортерів-жінок у Financial Times зросла з 20% до 30%, зазначила Рула Халаф.
Нагадаємо, Facebook звинуватили в сексизмі, оскільки вдалося довести, що компанія робить вибір на користь співробітників-чоловіків.
Про гендерний скандал повідомлялося і в Nike: компанія вирішила для його залагодження підвищити зарплати 7,5 тисячам співробітників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].