Google створила нові способи захисту від фейкових новин

Google створила нові способи захисту від фейкових новин

Політична ситуація напередодні виборів у Європарламент знову загострюється

Google створила нові способи захисту від фейкових новин
фото Shutterstock

Компанія Google повідомила, що напередодні виборів до Європейського парламенту вводить додаткові методи захисту від поширення фейкових новин і пропаганди.

Про це йдеться в блозі компанії.

У повідомленні наголошується, що Google робить обов'язковою вказівку про фізичних або юридичних осіб, які оплатили рекламу, а політичні рекламодавці повинні надати про себе всю необхідну інформацію.

Крім того, Google має намір оприлюднювати інформацію-звіт про політичну рекламу: хто за неї платив, на яку аудиторію вона була розрахована, скільки на цю рекламу було витрачено коштів. Також компанія створить бібліотеку рекламних роликів з можливістю пошуку.

Google News Lab співпрацюватиме з новинними компаніями в усіх 27 країнах ЄС, щоб технологічно підтримати онлайн-перевірку фактів. Також компанія проведе серію безкоштовних семінарів для журналістів, щоб представити новітні інструменти і технології для боротьби з дезінформацією.

Вибори в Європарламент відбудуться в травні 2019 року. 350 млн виборців з ЄС мають обрати 705 депутатів.

Раніше Єврокомісія попередила про загрози втручання у вибори до Європарламенту.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло