Google створила нові способи захисту від фейкових новин
Політична ситуація напередодні виборів у Європарламент знову загострюється

Компанія Google повідомила, що напередодні виборів до Європейського парламенту вводить додаткові методи захисту від поширення фейкових новин і пропаганди.
Про це йдеться в блозі компанії.
У повідомленні наголошується, що Google робить обов'язковою вказівку про фізичних або юридичних осіб, які оплатили рекламу, а політичні рекламодавці повинні надати про себе всю необхідну інформацію.
Крім того, Google має намір оприлюднювати інформацію-звіт про політичну рекламу: хто за неї платив, на яку аудиторію вона була розрахована, скільки на цю рекламу було витрачено коштів. Також компанія створить бібліотеку рекламних роликів з можливістю пошуку.
Google News Lab співпрацюватиме з новинними компаніями в усіх 27 країнах ЄС, щоб технологічно підтримати онлайн-перевірку фактів. Також компанія проведе серію безкоштовних семінарів для журналістів, щоб представити новітні інструменти і технології для боротьби з дезінформацією.
Вибори в Європарламент відбудуться в травні 2019 року. 350 млн виборців з ЄС мають обрати 705 депутатів.
Раніше Єврокомісія попередила про загрози втручання у вибори до Європарламенту.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].