Перший рейс сполученням Мукачево – Будапешт стартує з 9 грудня
Рухомий склад, що курсуватиме євроколією, належить Угорським залізницям

Угорська залізнична компанія 9 грудня запускає постійне сполучення за маршрутом Мукачево – Будапешт, передає Економічна правда.
Про це написав в.о. голови «Укрзалізниці» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook.
«Перший рейс сполученням Мукачево – Будапешт стартує з 9 грудня цьогоріч. Це буде щоденний прямий безпересадковий маршрут. Рухомий склад, що курсуватиме євроколією, належить Угорським залізницям», – написав Кравцов.
Відтепер вже офіційно. Довгоочікуваний перший рейс сполученням «Мукачево-Будапешт» стартує з 9 грудня цьогоріч. Це буде...
Опубликовано Євгеном Кравцовым Пятница, 7 декабря 2018 г.
Він повідомив, що тривалість рейсу становитиме близько 6 годин.
«З переваг – не витрачатимемо час на технічні операції для курсування на вузькій колії. Це зекономить час», – повідомив керівник УЗ.
Потяг вирушатиме зі столиці Угорщини о 7:23 за місцевим часом і прибуватиме до Мукачева о 15:20 за київським часом. У зворотньому напрямку відправлення о 12:30 з прибуттям до Будапешта о 18:37.
Вартість квитка становить близько 23 євро або близько 730 грн.
«На Мукачево ми маємо великі плани. Там маємо розвинуту мережу залізничного сполучення з усіма регіонами України, і створення мережі поїздів до ЄС дозволяє створити потужний хаб для таких перевезень», – написав він, і додав, що наразі ведуться переговори із колегами з Чехії та Словаччини для запуску маршруту до Праги.
Нагадаємо, що проект пасажирського залізничного сполучення Мукачево-Будапешт обговорюється вже два роки. Запуск потяга між двома містами анонсували вже кілька разів, кожен раз він переносився.
Для прийому поїздів з Угорщини в Мукачево вже обладнали спеціальну платформу, а також відремонтували частину вулиці Вокзальної, яка веде до неї.
Найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше – СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].