mind
lifecell назвав найпопулярніші туристичні напрямки серед абонентів в період зимових свят

lifecell назвав найпопулярніші туристичні напрямки серед абонентів в період зимових свят

Оператор розповів також про найпопулярніші в його абонентів канали зв’язку в новорічну ніч

lifecell назвав найпопулярніші туристичні напрямки серед абонентів в період зимових свят
Фото: Pixybay

Найпопулярніші туристичні напрямки України серед абонентів діджитал-оператора lifecell у період новорічних свят стали: Львівська, Івано-Франківська та Закарпатська області. Про це повідомила прес-служба lifecell.

За її даними, кількість подорожуючих до Львівської та Івано-Франківської областей збільшилася на третину, а до Закарпатської ― удвічі порівняно з листопадом 2018-ого. Такі результати навів підрозділ інтелектуального аналізу даних компанії, дослідивши найпопулярніші туристичні напрямки в Україні та за її межами у абонентів з 24 грудня 2018 року по 8 січня 2019-го. 

Найстрімкіше зростання кількості туристів, що обрали на свята поїздки в межах країни, було зафіксовано в Луганській (+43,7%), Київській (+32,4%), Івано-Франківській (+28,9%), Харківській (+25,4%) та Запорізькій (+21%) областях порівняно з даними переміщень абонентів lifecell за листопад 2018 року.

Щодо міжнародних напрямків, то у період із 24 грудня 2018 року по 8 січня 2019-го абоненти lifecell перебували в 185 країнах світу. Найбільше їх знаходилося у Польщі. До десятки найпопулярніших країн увійшли також Росія, Німеччина, Єгипет, Чехія, Туреччина, Італія, Білорусь, Молдова й Угорщина. Найменше абонентів оператора перебувало на Соломонових островах, у Тонзі, Малаві та Бутані.

Найпопулярніші туристичні напрямки у період зимових свят практично не змінилися порівняно з 2017 роком.

Однак, уподобання українців щодо каналів комунікації в новорічну ніч дещо відрізнялися від минулорічних. Частка традиційних голосових дзвінків знизилася майже на 6%, а кількість відправлених SMS-повідомлень ― на 34%. Натомість, у ніч із 31.12.18 на 01.01.19 абоненти lifecell на 710% більше спілкувалися в соцмережах, а також на понад 129% ― у месенджерах порівняно з аналогічним періодом рік тому.

Зокрема, використання месенджера BiP у новорічну ніч зросло на 54%. 18 312 українців здійснили 89 259 дзвінків з BiP за допомогою функції BiP Out на номери інших телеком-операторів, де BiP не встановлено. Загальна тривалість їхніх розмов ― 287 156 хвилин. 46 403 користувачів BiP відправили 365 116 повідомлень у месенджері. 

Про ціноутворення мобільних операторів читайте в матеріалі Mind  «Чи планують мобільні оператори нове підвищення цін на мобільний зв'язок?»

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті