lifecell назвав найпопулярніші туристичні напрямки серед абонентів в період зимових свят
Оператор розповів також про найпопулярніші в його абонентів канали зв’язку в новорічну ніч

Найпопулярніші туристичні напрямки України серед абонентів діджитал-оператора lifecell у період новорічних свят стали: Львівська, Івано-Франківська та Закарпатська області. Про це повідомила прес-служба lifecell.
За її даними, кількість подорожуючих до Львівської та Івано-Франківської областей збільшилася на третину, а до Закарпатської ― удвічі порівняно з листопадом 2018-ого. Такі результати навів підрозділ інтелектуального аналізу даних компанії, дослідивши найпопулярніші туристичні напрямки в Україні та за її межами у абонентів з 24 грудня 2018 року по 8 січня 2019-го.
Найстрімкіше зростання кількості туристів, що обрали на свята поїздки в межах країни, було зафіксовано в Луганській (+43,7%), Київській (+32,4%), Івано-Франківській (+28,9%), Харківській (+25,4%) та Запорізькій (+21%) областях порівняно з даними переміщень абонентів lifecell за листопад 2018 року.
Щодо міжнародних напрямків, то у період із 24 грудня 2018 року по 8 січня 2019-го абоненти lifecell перебували в 185 країнах світу. Найбільше їх знаходилося у Польщі. До десятки найпопулярніших країн увійшли також Росія, Німеччина, Єгипет, Чехія, Туреччина, Італія, Білорусь, Молдова й Угорщина. Найменше абонентів оператора перебувало на Соломонових островах, у Тонзі, Малаві та Бутані.
Найпопулярніші туристичні напрямки у період зимових свят практично не змінилися порівняно з 2017 роком.
Однак, уподобання українців щодо каналів комунікації в новорічну ніч дещо відрізнялися від минулорічних. Частка традиційних голосових дзвінків знизилася майже на 6%, а кількість відправлених SMS-повідомлень ― на 34%. Натомість, у ніч із 31.12.18 на 01.01.19 абоненти lifecell на 710% більше спілкувалися в соцмережах, а також на понад 129% ― у месенджерах порівняно з аналогічним періодом рік тому.
Зокрема, використання месенджера BiP у новорічну ніч зросло на 54%. 18 312 українців здійснили 89 259 дзвінків з BiP за допомогою функції BiP Out на номери інших телеком-операторів, де BiP не встановлено. Загальна тривалість їхніх розмов ― 287 156 хвилин. 46 403 користувачів BiP відправили 365 116 повідомлень у месенджері.
Про ціноутворення мобільних операторів читайте в матеріалі Mind «Чи планують мобільні оператори нове підвищення цін на мобільний зв'язок?»
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].