АМПУ: у морському порту Ольвія запустили в роботу новий зерновий термінал

АМПУ: у морському порту Ольвія запустили в роботу новий зерновий термінал

Зерновий термінал українсько-литовської компанії «Євровнєшторг» має потужність до 4 млн тонн на рік

АМПУ: у морському порту Ольвія запустили в роботу новий зерновий термінал
Фото: АМПУ

Зерновий термінал українсько-литовського ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» потужністю до 4 млн тонн на рік, розташований у спеціалізованому морському порту Ольвія, став першим новим терміналом, внесеним Адміністрацією морських портів України (АМПУ) до Реєстру морських портів у 2019 році. Про це йдеться у повідомленні на сайті АМПУ.

Термінал «Євровнєшторгу» в порту Ольвія, почав приймати перші судна в грудні 2018 року. В планах підприємства на 2019 рік – обробити 1 млн тонн сипучих зернових вантажів.

«Адміністрація морських портів України активно сприяла підготовці запуску нового зернового терміналу і, як ми бачимо, сьогодні багато робить для модернізації всього портового господарства в Україні» – зазначив Айварас Караліус, голова правління BT Invest Ltd., яке інвестувало кошти в реалізацію проекту в порту Ольвія.

Проект компанії «Євровнєшторг» передбачає будівництво комплексу накопичення вантажів з залізничного та автомобільного транспорту з подальшим відвантаженням на морські судна. Зараз завершено будівництво чотирьох силосів місткістю по 6500 тонн кожний та одного складу підлогового зберігання на 90 000 тонн, що дає змогу одночасно зберігати 116 000 тонн зернових вантажів. Загальні інвестиції в першу чергу будівництва становлять 1,8 млрд грн, завершення планується в березні цього року. В рамках проекту створено близько 150 робочих місць.

«У 2019 році ми також очікуємо на завершення реалізації одразу кількох проектів державно-приватного партнерства у портах. Йдеться про введення в експлуатацію зернового терміналу MV Cargo у порту Южний, днопоглиблення для якого АМПУ виконало на початку минулого року. У портах Миколаїв та Маріуполь завершується реконструкція та будівництво причалів № 8 та № 4 в рамках реалізації інвестиційних проектів з розвитку потужностей з перевалки зернових», – повідомив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Основні техніко-економічні показники проекту компанії «Євровнєшторг»: причал № 4 довжиною 280 м, два склади підлогового зберігання загальним обсягом 180 000  тонн, 24 силоси для зберігання 160 000 тонн зернових, блок підробітку зерна по сміттю і вологи, вузли авто- і залізничного розвантаження, прийом зерна з барж, конвеєрне обладнання Buhler (Швейцарія), дві суднонавантажувальні машини Ноеро продуктивністю 1 000 тонн/год кожна. Річний обсяг перевалки зерна після реалізації всіх черг будівництва за проектом – до 4 млн тонн.

Нагадаємо: реалізація проекту концесії в спеціалізованому морському порту Ольвія сприятиме залученню інвестицій у розмірі близько 17,3 млрд грн.

Раніше, компанія «Нібулон» анонсувала зацікавленість у концесії Херсонського морського торговельного порту. Водночас станом на вересень 2018 року зацікавленість у концесії держстівідорів ХМТП і порт Ольвія висловили понад 25 українських і зарубіжних компаній.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло