Pepsi встановила бронзовий пам’ятник на знак примирення із Coca-Cola в Атланті
Coca-Cola цей жест не оцінила і прибрала пам’ятник

Pepsi встановила навпроти музею Coca-Cola в Атланті бронзову статую засновника Pepsi поруч із засновником Coca-Cola. В такому вигляді пам'ятник виглядає, ніби обидва засновники примирливо «пʼють разом колу», пише видання Campaign.
«Війна» між двома компаніями загострилася, коли Pepsi викупила ексклюзивні права на рекламу своєї коли під час кубку фінальної гри Національної футбольної ліги, відомої як Супербоул. Гра проходить в Атланті – на батьківщині Coca-Cola.
Coca-Cola змирилася з тим, що Pepsi буде рекламуватися в місті, де в 1886 році придумали Coca-Cola. Багато хто очікував, що Coca-Cola застосує «партизанський маркетинг» і розвісить по місту плакати свого фірмового червоного кольору, але цього не сталося.
Pepsi оцінила стриманість конкурента і вирішила загладити ситуацію. В якості перемир'я Pepsi встановила бронзову статую засновника своєї компанії навпроти музею Coca-Cola в Атланті – поруч із такою ж статуєю засновника Coca-Cola. Компанія повідомила в Twitter, що пропонує «тимчасове перемирʼя» – і Coca-Cola їй відповіла.
In appreciation of the city of Atlanta, we want to use today’s #ColaTruce to do some good.
– Pepsi™ (@pepsi) 30 січня 2019 р.
For every RT or post that uses the hashtags #ColaTruce and #Share2Donate, we’ll donate a meal to those in need in Atlanta through a partnership with @UnitedWayATL pic.twitter.com/DWukny3CWF
«Coca-Cola, спасибі за гостинність під час ігор цього тижня. Ми згодні з тим, що «разом – сильніше», тому хочемо запропонувати тимчасове перемир'я»
«Разом – краще, це правда. Ласкаво просимо в ATL», – написали в Coca-Cola.
#TogetherIsBeautiful always. Welcome to ATL!
– Coca-Cola (@CocaCola) 30 січня 2019 р.
Однак через якийсь час Coca-Cola прибрала статую, інформують місцеві ЗМІ.
Pepsi розцінила цей вчинок як не надто доброзичливий.
«Coca-Cola, нам сумно, що ти не рада нам. Наші засновники вважали інакше – ще вранці вони стояли, вітаючи один одного».
Нагадаємо, мексиканський підприємець позивається проти Coca-Cola та вимагає $345 млн компенсації, вважаючи, що компанія вкрала його ідею.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].