Amazon збільшив витрати на рекламу на 72,5% за минулий рік
Безосу, який завжди зневажав рекламу, довелось змінити свою думку

Найбільший світовий онлайн-ритейлер Amazon за минулий рік збільшив витрати на рекламу на 72,5% . Про це повідомляє CNBC із посиланням на дослідження Kantar Media.
Згідно з отриманими даними, за 2018 рік компанія витратила на рекламу близько $1,84 млрд, з яких на телевізійну рекламу було виділено $679 млн. Це підняло Amazon на п’яту сходинку рейтингу рекламодавців у США. Наголошується, що у 2015 компанія не потрапила навіть до «двадцятки» рейтингу.

Раніше генеральний директор Amazon Джефф Безос стверджував, що реклама – це «ціна, яку ви платите, коли ваш продукт нічим не вирізняється». Втім вже в листопаді минулого року під час внутрішніх зборів він сказав, що змінив свою думку.
Зміна ставлення Безоса до реклами відображає зміни в бізнесі самої компанії, яка більше не є виключно онлайн маркетплейсом. Хоч більша частину прибутків надходить від онлайн-продажів, Amazon тепер має цілий портфель фірмових продуктів та послуг, які споживачі та інші компанії мають бачити в рекламі.
Телеканал зазначає, що під час недільного Супербоулу Amazon показувала свою рекламу четвертий рік поспіль. Кожен 30-секундний ролик цього року коштував рекордних $5,25 млн, а компанія їх показала декілька.
Ці витрати не можуть не відбитись на фінансових результатах Amazon. У своєму останньому звіті про прибутки та збитки компанія повідомила про рекордні витрати на маркетинг у розмірі $13,8 млрд в 2018 році, що на 37% більше ніж роком раніше. Ця сума склала 5,9% від загального прибутку Amazon, що є найвищим показником за останні 18 років. В маркетинговому бюджеті витрати на рекламу та рекламні послуги склали $8,2 млрд проти $6,3 млрд в 2017 році.
Просування свого бренду в Америці є дуже важливим, тому що наразі компанія займається багатьма різними галузями, включно із виробництвом обладнання, продуктовими магазинами та розвагами. Google, Microsoft, Walmart і Hulu є її головним конкурентами, які спонукають компанію витрачати більше на рекламу, вважають аналітики.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].