Єврокомісія наклала вето на злиття компаній Siemens і Alstom
Пропозиції обох компаній про відмову від частини активів не справили враження на єврокомісарів

Брюссель у середу, 6 лютого, наклав вето на угоду про злиття залізничних виробництв французької компанії Siemens і німецької Alstom. Про це з посиланням на єврокомісара з питань конкуренції Маргрет Вестагер повідомляє AFP, на яке посилається RFI.
Французька і німецька компанії сподівалися, що створення найбільшої залізничної компанії в Європі дозволить протистояти китайській конкуренції, пише видання, однак рішення про блокування угоди було передбачуваним.
«Єврокомісія наклала вето на угоду, тому що обидві компанії не були готові усунути проблеми, пов'язані з конкуренцією, на які ми вказали», – цитує AFP заяву Маргрет Вестагер в ході прес-конференції в Брюсселі.
We need signalling systems to keep us safe & very high speed trains for climate friendly transport. @SiemensMobility and @Alstom are champions in rail industry. Without remedies the merger would have resulted in higher prices, less choice & innovation, so the merger is blocked.
– Margrethe Vestager (@vestager) 6 лютого 2019 р.
«Нам потрібні системи сигналізації, щоб гарантувати безпеку, і дуже швидкісні поїзди для розвитку транспорту, який не впливає на клімат. @SiemensMobility і @Alstom – лідери в залізничній галузі. Без цих заходів їх злиття призвело б до більш високих цін, меншого вибору та інновацій, тому злиття заблоковано», – написала єврокомісар у Twitter.
«Оскільки не було розроблено достатніх компенсуючих заходів, ця угода могла би призвести до підвищення цін на сигналізаційні системи, які забезпечують безпеку пасажирів, а також цін на майбутні покоління швидкісних поїздів», – додала вона.
Міністр економіки Франції Брюно Ле Мер назвав рішення Брюсселя «економічною помилкою», яка піде на користь Китаю.
У Alstom і Siemens заявили, що не оскаржуватимуть рішення Євросоюзу.
Нагадаємо, тиждень тому Alstom та Siemens запропонували владі ЄС новий пакет пропозицій, щоб спростити заплановане злиття їх залізничних підприємств.