Єврокомісія наклала вето на злиття компаній Siemens і Alstom
Пропозиції обох компаній про відмову від частини активів не справили враження на єврокомісарів

Брюссель у середу, 6 лютого, наклав вето на угоду про злиття залізничних виробництв французької компанії Siemens і німецької Alstom. Про це з посиланням на єврокомісара з питань конкуренції Маргрет Вестагер повідомляє AFP, на яке посилається RFI.
Французька і німецька компанії сподівалися, що створення найбільшої залізничної компанії в Європі дозволить протистояти китайській конкуренції, пише видання, однак рішення про блокування угоди було передбачуваним.
«Єврокомісія наклала вето на угоду, тому що обидві компанії не були готові усунути проблеми, пов'язані з конкуренцією, на які ми вказали», – цитує AFP заяву Маргрет Вестагер в ході прес-конференції в Брюсселі.
We need signalling systems to keep us safe & very high speed trains for climate friendly transport. @SiemensMobility and @Alstom are champions in rail industry. Without remedies the merger would have resulted in higher prices, less choice & innovation, so the merger is blocked.
– Margrethe Vestager (@vestager) 6 лютого 2019 р.
«Нам потрібні системи сигналізації, щоб гарантувати безпеку, і дуже швидкісні поїзди для розвитку транспорту, який не впливає на клімат. @SiemensMobility і @Alstom – лідери в залізничній галузі. Без цих заходів їх злиття призвело б до більш високих цін, меншого вибору та інновацій, тому злиття заблоковано», – написала єврокомісар у Twitter.
«Оскільки не було розроблено достатніх компенсуючих заходів, ця угода могла би призвести до підвищення цін на сигналізаційні системи, які забезпечують безпеку пасажирів, а також цін на майбутні покоління швидкісних поїздів», – додала вона.
Міністр економіки Франції Брюно Ле Мер назвав рішення Брюсселя «економічною помилкою», яка піде на користь Китаю.
У Alstom і Siemens заявили, що не оскаржуватимуть рішення Євросоюзу.
Нагадаємо, тиждень тому Alstom та Siemens запропонували владі ЄС новий пакет пропозицій, щоб спростити заплановане злиття їх залізничних підприємств.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].