Мобільні оператори запустили у Львові послугу SMS-оплати в транспорті

Мобільні оператори запустили у Львові послугу SMS-оплати в транспорті

Послуга передбачає купівлю квитка в трамваях або тролейбусах шляхом надсилання повідомлення з певним кодом

Мобільні оператори запустили у Львові послугу SMS-оплати в транспорті
Фото: Pixybay

Від сьогодні, 5 березня, клієнти «Vodafone Україна», «Київстар» та lifecell запустили послугу оплати проїзду у львівському електротранспорті за допомогою SMS. Про це повідомили Mind прес-служби компаній.

Послуга передбачає придбання квитка безпосередньо в трамваях або тролейбусах міста шляхом надсилання повідомлення на вказаний номер оператора з відповідним кодом.

Інформаційні таблиці з інструкцією для пасажирів та кодами для повідомлень будуть розміщені в салонах львівських трамваїв та тролейбусів. Тож пасажирам потрібно буде надіслати СМС з кодом на короткий номер 877. Згодом, протягом 1–2 хвилин, пасажир отримає СМС-підтвердження оплати з унікальним кодом та інформацією про тип придбаного квитка.

«Наша компанія ініціювала запуск СМС-оплати в електротранспорті Львова й ми тішимось, що міська рада та керівництво ЛКП «Львівелектротранс» підтримали цю ініціативу. Згодом до нас приєднались інші оператори. Тож вперше послуга СМС-оплати в електротранспорті запускається всіма трьома операторами одночасно, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для всіх львів’ян та туристів. Також «Vodafone Україна» готує приємний бонус для своїх абонентів, аби популяризувати нову послугу та заохотити пасажирів оплачувати проїзд у трамваях та тролейбусах власне за допомогою СМС-повідомлення», – розповів Костянтин Воробйов, заступник генерального директора «Vodafone Україна».

Здійснити СМС-оплату в електротранспорті можуть лише абоненти передплаченого зв’язку, у яких на балансі мобільного рахунку є достатньо коштів. Додаткові кошти за надсилання СМС повідомлення не стягуватимуть.

«Ми крок за кроком втілюємо в містах України проекти, що дають можливість місцевим мешканцям отримувати послуги від муніципальних служб легко, швидко та зручно. – зазначив Костянтин Вечір, директор по роботі з державними підприємствами «Київстар». Він також подякував львівській адміністрації за підтримку пропозиції зробити оплату в транспорті більш комфортною та сучасною.

Нагадаємо, що Львів став третім містом в Україні, де можна оплачувати поїздки в такий спосіб. Досвід впровадження сервісу в інших містах – Івано-Франківську та Вінниці – демонструє, що СМС-оплати користуються попитом. Так, в Івано-Франківську кількість користувачів щомісяця зростає щонайменше на 23%, а у Вінниці послугою щоденно користуються близько 2000 осіб. 

Раніше Mind писав, що «Київстар» продовжує впроваджувати сервіс СМС-оплати проїзду в міському транспорті.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло