40% європейських АІ-стартапів обманюють про те, що використовують штучний інтелект
Але часто чарівні слова «штучний інтелект» допомагають залучити більше інвестиційних коштів

Понад 40% європейських стартапів, які позиціонують себе як розробники штучного інтелекту (АІ), не використовують у своїх продуктах жодних елементів АІ, повідомляє The Financial Times, на який посилається DailyComm.
Відповідне дослідження провела лондонська інвестиційна компанія MMC Ventures.
Вивчивши публічну інформацію та інтерв'ю з керівниками 2830 європейських АІ-стартапів, спеціалісти не змогли в 40% із них виявити ніяких доказів застосування АІ-технологій.
Це не заважає компаніям вказувати штучний інтелект як сферу своєї діяльності, хоча багато зі стартапів ще тільки планують розробляти програмне забезпечення для машинного навчання – одного з методів штучного інтелекту, який дозволяє комп'ютерам автоматично вчитися і вдосконалюватися на основі власного досвіду.
Для прикладу видання наводить лондонську компанію Skyscape. Вона заявляє на своєму сайті, що за допомогою АІ аналізує вільний простір на дахах будинків, щоб використовувати його як майданчики для посадки дронів, міського фермерства та інших проектів. Наразі компанія не застосовує машинне навчання або інші АІ-методи. Незважаючи на це, Skyscape позиціонує себе як АІ-стартап.
«На сьогодні наша робота полягає в тому, щоб накопичити дані і знання, необхідні для впровадження штучного інтелекту. Запустити АІ-проект не так просто, потрібна велика підготовча робота», – заявив виданню засновник Skyscape Брендон Белл.
Фахівці MMC Ventures вважають, що компанії намагаються пов'язати своє ім'я з АІ-технологіями, розраховуючи отримати більші обсяги фінансування.
Як показує практика, компанії, які відносять себе до АІ-стартапів, залучають більше грошей від інвесторів і отримують вищу оцінку своєї ринкової вартості, ніж інші компанії, які спеціалізуються на розробці програмного забезпечення. Дослідження показало, що в середньому АІ-стартапи минулого року залучали приблизно на 15% більше коштів, ніж інші стартапи.
Крім того, зібрана MMC Ventures статистика показала, що майже 8% європейських стартапів, заснованих у 2018 році, вказували штучний інтелект як свою спеціалізацію, тоді як у 2015-му таких компаній було лише 3%.
Нагадаємо: згідно із дослідженням, Китай та США випереджають решту країн у гонці за домінування в галузі штучного інтелекту.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].