Відсьогодні аеропорт Ужгород відновив прийом регулярних рейсів
Перший рейс було прийнято з Києва

Міжнародний аеропорт Ужгород (Закарпатська область) після тривалого періоду тиші в п'ятницю відновив прийом регулярних рейсів, першим з яких став авіарейс Київ-Ужгород.
Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook президент України Петро Порошенко
«Перший маленький крок для розвитку туризму у Закарпатті зроблений! Сьогодні в Ужгороді зустріли відновлений регулярний рейс Київ-Ужгород. Аеропорт в Ужгороді запрацював», – написав Порошенко.
Перший маленький крок для розвитку туризму у Закарпатті зроблений! Сьогодні в Ужгороді зустріли відновлений регулярний...
Опубликовано Петро Порошенко Пятница, 15 марта 2019 г.
Наразі, сайт аеропорту та його сторінка у соцмережах не працює. Відстежувати рейси можна за загальними он-лайн табло, доступними в мережі інтернет.
Відновлення роботи аеропорту Порошенко анонсував ще на початку березня 2019 року у Twitter.
Після домовленостей з Президентом Словаччини Кіскою відновлюємо регулярне авіасполучення з Ужгородом. Аеропорт Ужгорода запрацює! Починаємо 15 березня з одного рейсу на тиждень сполученням Київ-Львів-Ужгород авіакомпанії «Мотор Січ». Впевнений у перспективах розвитку летовища. pic.twitter.com/XnHxSUcv6V
– Петро Порошенко (@poroshenko) March 1, 2019
Авіакомпанія «Мотор Січ» раз на тиждень буде здійснювати рейс сполученням «Київ-Львів-Ужгород».
Міжнародний аеропорт Ужгород – єдиний на Закарпатті аеропорт припинив роботу у лютому 2016 року, коли Державіаслужба призупинила дію його сертифіката на обслуговування пасажирських авіарейсів у зв’язку з виявленими порушеннями правил безпеки.
Специфікою ужгородського аеропорту є те, що літаки злітають і заходять на посадку через повітряний простір сусідньої держави, Словаччини, і про вирішення проблеми із диспетчерським супроводом при злеті та посадці літаків треба домовлятися на міждержавному рівні.
Нагадаємо: наприкінці 2017 року турецький туроператор «Calypso Tour Ua» зацікавився аеропортом Ужгород і планував вже з 2018 року відкрити авіасполучення між Ужгородом і Анталією.
Про те, за яких умов авіакомпаніям стане цікаво розвивати напрям внутрішніх первезень, читайте у матеріалі Mind «Літати не шкідливо: чи є перспективи у внутрішніх авіаперевезень».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].