Apple захопила 60% ринку бездротових навушників
Разом з «айрподсами» лідирують на ринку також Jabra Elite Active 65t та Samsung Gear IconX

Поставки бездротових навушників у 2020 році можуть досягти 129 млн штук, а виручка від продажу до 2021 року очікується на рівні $27 млрд. Такі прогнози дає аналітичне агентство Counterpoint Research, на яке посилається DailyComm.
За даними аналітиків, в IV кварталі 2018 року на світовий ринок надійшло 12,5 млн «розумних» бездротових навушників, при цьому ринок динамічно зростає.
У міру зростання інтересу споживачів до бездротових навушників з смарт-функціями з'являється все більше досліджень, присвячених цій категорії, яку аналітики позначають терміном «true wireless hearables».
Найбільшим регіональним ринком була Північна Америка, на частку якої припало 24% від загального обсягу поставок. Майже такий же внесок внесли Європа і Азіатсько-Тихоокеанський регіон, включно з Китаєм.
Беззаперечним лідером з постачання бездротових смарт-навушників фахівці називають Apple. На частку американської корпорації припало 60% від загальносвітового обсягу поставок цих пристроїв. Також істотний внесок в поставки внесли пристрої Jabra.
Експерти відзначили, що поки Apple готувала до виходу нову версію навушників AirPods, презентація яких відбулася 20 березня 2019 року, бренди другого ешелону, такі JLab і QCY, встигли трохи зміцнити свої позиції.
У IV кварталі 2018 року у рейтинг моделей смарт-навушників, які продавалися найуспішніше, поряд з Apple AirPods увійшли такі бездротові смарт-навушники, як Jabra Elite Active 65t, Samsung Gear IconX і Bose SoundSport Free з ціною в діапазоні від $150 до $200. Крім того, в десятку потрапили кілька дешевших пристроїв вартістю менше $100, такі як JLab JBuds Air True Wireless і QCY T1.
Фахівці вважають, що в 2019 році бездротові смарт-навушники стануть важливою ринковою категорією. Зростання доходів споживачів і розвиток цифрових технологій будуть стимулювати попит на такі аксесуари по всьому світу.
Раніше ми писали, що Samsung і Apple значно програють частку на ринку китайській Huawei, тому що їх смартфони занадто дорогі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].