Apple захопила 60% ринку бездротових навушників

Apple захопила 60% ринку бездротових навушників

Разом з «айрподсами» лідирують на ринку також Jabra Elite Active 65t та Samsung Gear IconX

Apple захопила 60% ринку бездротових навушників
фото iPhones.ru

Поставки бездротових навушників у 2020 році можуть  досягти 129 млн штук, а виручка від продажу до 2021 року очікується на рівні $27 млрд. Такі прогнози дає аналітичне агентство Counterpoint Research, на яке посилається DailyComm.

За даними аналітиків, в IV кварталі 2018 року на світовий ринок надійшло 12,5 млн «розумних» бездротових навушників, при цьому ринок динамічно зростає.

У міру зростання інтересу споживачів до бездротових навушників з смарт-функціями з'являється все більше досліджень, присвячених цій категорії, яку аналітики позначають терміном «true wireless hearables».

Найбільшим регіональним ринком була Північна Америка, на частку якої припало 24% від загального обсягу поставок. Майже такий же внесок внесли Європа і Азіатсько-Тихоокеанський регіон, включно з Китаєм.

Беззаперечним лідером з постачання бездротових смарт-навушників фахівці називають Apple. На частку американської корпорації припало 60% від загальносвітового обсягу поставок цих пристроїв. Також істотний внесок в поставки внесли пристрої Jabra.

Експерти відзначили, що поки Apple готувала до виходу нову версію навушників AirPods, презентація яких відбулася 20 березня 2019 року, бренди другого ешелону, такі JLab і QCY, встигли трохи зміцнити свої позиції.

У IV кварталі 2018 року у рейтинг моделей смарт-навушників, які продавалися найуспішніше,  поряд з Apple AirPods увійшли такі бездротові смарт-навушники, як Jabra Elite Active 65t, Samsung Gear IconX і Bose SoundSport Free з ціною в діапазоні від $150 до $200. Крім того, в десятку потрапили кілька дешевших пристроїв вартістю менше $100, такі як JLab JBuds Air True Wireless і QCY T1.

Фахівці вважають, що в 2019 році бездротові смарт-навушники стануть важливою ринковою категорією. Зростання доходів споживачів і розвиток цифрових технологій будуть стимулювати попит на такі аксесуари по всьому світу.

Раніше ми писали, що Samsung і Apple значно програють частку на ринку китайській Huawei, тому що їх смартфони занадто дорогі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло