Захворіло у світі
5,606,925
Померло у світі
350,862
Вилікувалось у світі
2,300,985
Захворіло в Україні
21,905
Померло в Україні
658
Вилікувалось в Україні
7,995
АМПУ підписав договір на днопоглиблення Маріупольського порту

АМПУ підписав договір на днопоглиблення Маріупольського порту

Переможець тендеру «СТБ «Азімут» виграв у перегонах завдяки пропозиції найнижчої ціни

АМПУ підписав договір на днопоглиблення Маріупольського порту
Фото: pixabay

Адміністрація морських портів України (АМПУ) 26 квітня підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», передає прес-служба АМПУ.

Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту.

«Лише минулого року Маріупольський порт забезпечив перевалку майже 6 млн тонн експортних вантажів. Від його роботи залежать експортні поставки продукції українських підприємств на сході держави. Тому днопоглиблення в наших портах на Азові – це життєво необхідний крок. Сьогоднішня подія стала можливою зокрема й завдяки потужній міжнародній підтримці, яку отримала Україна з огляду на складну ситуацію на Азові», – підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Як зазначається, зменшення глибин на підхідних каналах порту призводить до недовантаження суден, що спричиняє значні економічні збитки для адміністрації порту, стивідорних компаній, вантажовласників. Це призводить до зменшення рівня вантажопереробки та відображається на рівні отриманих доходів від портових зборів та спеціалізованих послуг (доступу портового оператора до причалу).

Так, Маріупольський морський порт може приймати судна з осадкою 8 м, а недовантаження через зменшення прохідної осадки на 30 см складає від 1 000 до 5 000 тонн на судно.

У 2018 році вантажопереробка по Маріупольському морському порту при глибинах у 7,7 м склала 5,8 млн тонн, а при глибині у 8 м вантажопереробка  могла б бути близько 6,5 млн тонн.

ТОВ «СТБ «Азімут» запропонувало найнижчу ціну за передбачений умовами конкурсу обсяг робіт та перемогло у відкритому тендері, який філія Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» провела в електронній системі державних закупівель Рrozorro.

Загалом до аукціону були допущені три з семи компаній, що подали заявки на участь у тендері: ТОВ «Укрстройсервіс» (Україна), Consal S. R.L. (Румунія), ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро «Азімут» (Україна). Економія за підсумками відкритих торгів склала 20% від стартової ціни, яка була встановлена на рівні 460 млн грн (без ПДВ).

Підрядник має виконати днопоглиблення в порту Маріуполь в обсязі 1,98 млн куб. м. Основні роботи (1,87 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі Вугільної гавані і 115 000 куб. м – в акваторії порту.
У 2017–2018 роках АМПУ для відновлення паспортних глибин та підвищення конкурентоспроможності портів Азова п'ять разів оголошувала тендери на днопоглиблення в Маріуполі та Бердянську. Але визначити переможців не вдавалося через недостатню кількість учасників аукціонів. Тому роботи в цих портах виконувало власне судно ДП «АМПУ» – землесос «Меотіда». За минулий рік він виконав найбільші обсяги робіт серед суден флоту державного підприємства. Але його потужностей було недостатньо для відновлення паспортних глибин у двох портах України на Азовському морі. Тому залучення флоту підрядної організації було першочерговим завданням для АМПУ.

Нагадаємо: «СТБ «Азімут» також виконуватиме роботи з днопоглиблення у Бердянському порту.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті