Цифрова валюта від Facebook ляже в основу нової платіжної мережі

Цифрова валюта від Facebook ляже в основу нової платіжної мережі

Компанія вже веде переговори з платіжними мережами Visa і Mastercard

Цифрова валюта від Facebook ляже в основу нової платіжної мережі
фото pixabay.com

Цифрова валюта, яку розробляє соцмережа Facebook, ляже в основу абсолютно нової платіжної мережі, повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається ForkLog.

Блокчейн-ініціатива Facebook під назвою Project Libra передбачає створення «стабільної монети» – стейблкойна, забезпеченого фіатними валютами, повідомляє видання. Знайоме з ситуацією джерело повідомило, що для підтримки даного проекту соціальна мережа звернулася до різних фінансових компаній.

Також обговорюється ідея платити користувачам криптовалютою за перегляд реклами, яка привела до взаємодії з контентом соцмережі або покупки на її платформі. Система буде схожа на систему лояльності у звичайних рітейлерів.

Важливо відзначити, що Facebook планує запустити повноцінну платіжну мережу, а не просто інструмент для здійснення розрахунків.

Станом на сьогодні компанія веде переговори з платіжними мережами Visa і Mastercard і процесингами, серед яких First Data, а також великими гравцями сфери електронної комерції.

У Facebook переконані, що нова монета дозволить знизити комісії, властиві традиційним платіжним засобам, а також дозволить уникнути надмірної волатильності (нестабільності), яка є мінусом багатьох криптовалют. Стейблкойн може бути задіяний в рекламній системі соціальної мережі. Наприклад, користувачі можуть отримувати в ньому винагороду за перегляд реклами, покупку товарів тощо.

Раніше повідомлялося, що Facebook має намір залучити близько $1 млрд від інвесторів для забезпечення свого стейблкойна.

Facebook інтегрує власну криптовалюту в месенджер WhatsApp, який належить компанії. Криптовалюта стане прямим конкурентом для цифрової валюти Gram, яку Telegram обіцяв запустити в 2019 році. При цьому в Facebook явна перевага – її проект здатний охопити 2,7 млрд користувачів (з урахуванням інтеграції з Instagram і Messenger), тоді як у Telegram близько 200 млн користувачів.

Нагадаємо, в найближчі місяці Цукерберг змінить дизайн Facebook, зокрема, замість синього кольору буде більше білого.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло