В Україні перший абонент перейшов на іншого мобільного оператора, зберігши номер
Ще понад 1000 людей подали заявки на зміну оператора

Перший користувач мобільного зв’язку застосував на практиці нещодавно запроваджену послугу MNP, здійснивши перенесення свого старого телефонного номеру на нового оператора. Про це повідомляє прес-служба Українського державного центру радіочастот у своєму Facebook.
Абонент отримав sim-карту і відтепер став користувачем послуг оператора Vodafone Ukraine, йдеться в повідомленні.
Перше перенесення номеру – запуск успішний 🚀‼ Вітаємо першого абонента, який скористався #MNP – послугою перенесення...
Опубліковано УДЦР Пʼятниця, 3 травня 2019 р.
Кількість користувачів, які хочуть найближчим часом перейти на іншого оператора, зростає. Станом на 3 травня в централізованій базі даних УДЦР знаходиться 1130 заявок на перенесення номерів.
Для того, щоб змінити мобільного оператора, зберігши при цьому телефонний номер, необхідно подати заявку на перенесення номера до іншого оператора онлайн на сайті обраного оператора або у фірмовому магазині. Після цього клієнт отримує нову SIM-карту, на яку буде автоматично перенесений попередній номер зі збереженням усіх цифр починаючи від міжнародного коду.
Нагадаємо, з 1 травня стартувала нова послуга: українці можуть міняти мобільного оператора зі збереженням номера.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].