«Месники. Завершення» зібрали $2 млрд у рекордні терміни, обійшовши «Аватар»

«Месники. Завершення» зібрали $2 млрд у рекордні терміни, обійшовши «Аватар»

Фільм має всі шанси стати найкасовішим в історії кінематографу

«Месники. Завершення» зібрали $2 млрд у рекордні терміни, обійшовши «Аватар»
Photo by null - © Marvel Studios 2019\IMDB

Світові касові збори фільму «Месники: Завершення» перевищили $2 млрд за 11 днів після прем'єри. Таким чином, він встановив новий рекорд, повідомили в компанії Walt Disney Studios, на яку посилається Інтерфакс.

За даними Disney, через всього 11 днів після виходу в прокат блокбастер із кіновсесвіту MARVEL заробив $2,189 млрд.

«Месники. Завершення» зібрали $2 млрд у рекордні терміни, обійшовши «Аватар»
Photo by null – © null

Попередній рекорд встановив «Аватар» Джеймса Кемерона, однак картина зібрала 2 млрд аж за 47 днів прокату. Він же став і найкасовішим фільмом за всю історію – загалом «Аватар» зібрав у кінотеатрах $2,788 млрд.

Однак судячи з темпів нарощування зборів, фінальні «Месники» можуть побити цей рекорд.

««Месники: Завершення» тепер став одним з п'яти фільмів в історії, які заробили понад два мільярди доларів у світовому прокаті», – сказано в заяві компанії-прокатника.

У п’ятірку також ввійшли, крім «Аватара», попередній фільм із кіноепопеї – «Месники: Війна нескінченності»($2,048 млрд), «Зоряні війни: Пробудження сили» (2,07 млрд) і «Титанік» (2,19 млрд).

Раніше повідомлялося, що вже в перший вік-енд світового прокату фільм «Месники: Завершення» побив рекорд за касовими зборами, зібравши $1,2 млрд. Тільки в США і Канаді збори картини перевищили 619 млн доларів. При цьому $576 млн припадає на Китай, де фільм встановив рекорд серед закордонних картин, повідомляється на сайті Disney.

У новому фільмі супергерої з команди Месників і їх союзники мають протистояти титану Таносу, який знищив 50% Всесвіту. Головні ролі в фінальних «Месниках» виконали Роберт Дауні-молодший, Кріс Еванс, Кріс Хемсворт, Скарлетт Йоханссон, Джеремі Реннер і Марк Руффало.

Про Великий Всесвіт MARVEL і про те, як його вдалося зробити таким популярним – у матеріалі Mind «Ще не «Фінал»: як у Marvel створили найуспішніший кіновсесвіт».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті