Виробник SSJ-100 просить ще 39 млрд рублів на «літак майбутнього»

Виробник SSJ-100 просить ще 39 млрд рублів на «літак майбутнього»

2018 року в уряді РФ говорили, що на цей літак у найближчі сім років піде 460 млрд рублів

Виробник SSJ-100 просить ще 39 млрд рублів на «літак майбутнього»
фото Wikipedia

Виробник Sukhoi Superjet 100, Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК, саме їй належать «Цивільні літаки Сухого»), має намір отримати від російського уряду 39 млрд рублів на будівництво «літака майбутнього» МС-21. Про це повідомляє Baza.

2018 року віце-прем'єр РФ Юрій Борисов заявив, що на цей літак у найближчі сім років піде 460 млрд рублів. Однак, за даними «Бази», президент ОАК Юрій Слюсар у березні нинішнього року звернувся до уряду з проханням виділити на МС-21 додаткові 39 млрд рублів.

МС-21 («Магістральний літак XXI століття») – російський середньомагістральний вузькофюзеляжний пасажирський літак. Перший політ відбувся 28 травня 2017 року. Початок серійного виробництва було заплановано на 2017 рік, але було перенесено спочатку на 2018-й, а потім на 2020 рік. Наприкінці лютого 2019-го стало відомо, що випуск перенесений на 2021 рік. У зв'язку з дією санкцій проти корпорацій ОАК і «Ростєх» термін може бути перенесений на 2025 рік.

У березні цього року Борисов заявив, що додаткові витрати на подолання накладених санкцій на виробників МС-21 становитимуть 2,7 млрд руб. Ці кошти підуть на створення композитного крила для нового російського літака (іноземні партнери вийшли з проекту).

Спочатку планувалося, що до 2026 року Іркутський авіаційний завод (основний складальний майданчик МС-21) випускатиме 72 літаки щорічно. Але уряд зажадав збільшити потужності до 100 літаків на рік. ОАК одразу ж підрахувала, скільки грошей буде потрібно додатково на «п'ятирічку за три роки».

У листі Слюсаря в уряд (є в розпорядженні «Бази»), який був відправлений у березні, пояснюється, куди й на що підуть додаткові 39 млрд рублів (якщо їх виділять із бюджету).

Так, 18 млрд рублів потрібні Іркутському авіаційному заводу для будівництва нових виробничих корпусів і закупівлі обладнання.

15 млрд рублів Слюсар просить виділити АТ «Аерокомпозит» на будівництво другого виробничого корпусу.

Ще 4,5 млрд рублів – АТ «Авіастар» на реконструкцію корпусів.

І 1,5 млрд рублів він просить для ПАТ «Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство» на обладнання для складання деталей.

«Ростєх» і ОАК не відповіли на питання видання щодо збільшення фінансування на розробку МС-21.

Нагадаємо: 5 травня в аеропорту Шереметьєво при аварійній посадці загорівся літак «Аерофлоту» Sukhoi Superjet 100. У результаті загинула 41 людина.

Агентство ВВС повідомило, що авіакатастрофа не була першою в історії літака. Ще 2012 року під час показових польотів через помилки пілотів і диспетчерів лайнер врізався в гору, тоді загинуло 45 осіб. Крім того, у російському «Аерофлоті» SSJ-100 вважають найменш безпечним із своїх літаків.

Більше про SSJ-100, основні проблеми літака та яким буде його майбутнє можна дізнатися з матеріалу Mind «Вогняний «Сухий»: що не так із російським літаком SSJ».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло