МАУ відзначає проміжні результати стабілізації фінансового стану
Ситуація з літаками Boeing 737 MAX негативно вплинула на його стабілізацію

Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) відзначає лише проміжні результати стабілізації фінансового стану компанії у 2019 році, проте не остаточні, адже ситуація літаками Boeing 737 MAX не додала впевненості. Про це сказав в інтерв'ю Avianews президент авіакомпанії Юрій Мірошников.
«Є проміжні результати, але не остаточні. Ми спостерігаємо ознаки стабілізації фінансової ситуації. На жаль, нам не допомагає те, що сталося з літаками серії Boeing 737 MAX, які ми планували отримати в цьому році. Ми говорили, що у нас не буде відбуватися збільшення флоту, але ми не мали на увазі його зменшення», – пояснив він.
За його словами, зупинка цих літаків на невизначений час привела до того, що авіакомпанія працює в умовах дефіциту повітряних суден і змушена змінювати розклад, скасовувати рейси.
«Якийсь ефект дежавю, тому що в минулому році у нас була схожа ситуація з Boeing 777, які приходили з затримками. Це створило значну частину наших фінансових проблем 2018 року. Цього року масштаб менше, але це проблема», – зазначив Мірошников.
За його словами авіакомпанія працює з урядом, з Мінінфраструктури над вирішенням трьох ключових проблемних питань.
Перше – це завищені ставки на аеронавігацію в районі аеродромів щодо яких він зазначив, що робота ведеться, але поки без результатів для економіки. Друге – це скасування акцизу на авіаційний гас, тобто застосування нульової ставки. «В Україні ми маємо ситуацію дискримінації національних авіаперевізників, які платять акциз, тоді як іноземні авіаперевізники його не платять», – зазначив Мірошников.
«Третя ситуація – досить суттєві обсяги додаткових витрат, які несуть українські авіакомпанії на обліт території Росії, Криму, зони АТО», – пояснив він.
За його словами, це питання також не вирішене – немає механізму компенсацій для авіакомпаній, які страждають від такого обмежувального режиму.
«Таким чином, частково наші дії дають свої результати, але інші, зовнішні фактори, в різному ступені просування на шляху до вирішення», – наголосив президент МАУ.
Нагадаємо: збитки МАУ у 2018 році склали 2,7 млрд грн.
Як повідомлялось, МАУ довелось скоротити кількість рейсів через затримку з поставкою Boeing 737 MAX. Авіакомпанія внесла зміни в уже зверстаний літній розклад польотів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].