Верланов прагне перевести обслуговування платників податків в онлайн
Спецпроект
Трансформації бізнесу

Верланов прагне перевести обслуговування платників податків в онлайн

У ДПС прагнуть звести до мінімуму кількість контактів між працівниками служби і платниками податків

Верланов прагне перевести обслуговування платників податків в онлайн
Фото: прес-служба ДФС

Державна податкова служба (ДПС) продовжить розпочату роботу над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ для забезпечення безперешкодного доступу до них платників податків, зокрема в онлайні. Про це йдеться у повідомленні на сайті Державної фіскальної служби (ДФС).

Про це сказав  Очільник ДПС Сергій Верланов під час представлення стратегії розвитку нової служби.

«Наша мета – якнайменша кількість контактів між працівниками Державної податкової служби та платником податків. В ідеалі все має відбутися у смартфоні, онлайн», – зазначив Верланов.

Крім того, він додав, що оскільки майбутнє за діджиталізацією та ІТ-рішеннями, ДПС продовжить розпочату роботу над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ. Як зазначив Верланов, модернізація очікує і існуючий Електронний кабінет платника. 

Нагадаємо: раніше Верланов зазначав, що головними цілями реформування податкової служби є забезпечення прав і прозорості правил гри для платників податків, зокрема застосування ризикорієнтованого підходу до перевірок, позбавлення її правоохоронної функції і забезпечення сервісної. Крім того, він зазначав, що необхідно розвивати працівників ДПС для виконання ними завдань ефективно.

Також за словами нового очільника ДПС незабаром варто очікувати на реформу спрощеної системи оподаткування через зловживання нею великими компаніями і застосування схеми з фізособами-підприємцями (ФОП).

Як писав Mind, за словами Верланова ДПС запрацює орієнтовно у липні 2019 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті