Через Бескидський тунель з 2018 року пройшло 8 590 поїздів

Через Бескидський тунель з 2018 року пройшло 8 590 поїздів

Окупність реалізованого проекту, за розрахунками, припадає на 2042 рік

Через Бескидський тунель з 2018 року пройшло 8 590 поїздів
Фото: УНІАН

Ділянкою V Критського міжнародного транспортного коридору з 2018 року у пасажирському сполученні в обох напрямках пройшло 8 590 пасажирських та приміських поїздів. Тунель повністю забезпечує як пропускну потребу на дільниці Лавочне – Мукачево, так і умови для розширення експортного потенціалу України. Про це повідомляє прес-служба АТ «Укрзалізниця».

Середньодобова кількість вантажних поїздів, що прямували через Бескидський тунель перегоном Лавочне – Мукачево у І кварталі 2019 року, майже на 19% перевищує показник І кварталу 2018 року.

Завдяки збільшенню швидкості руху поїздів (вантажних – до 60 км/год, пасажирських – до 70 км/год) та можливості паралельного пропуску двома коліями пропускна здатність перегону зросла вдвічі.

Через новозбудований тунель з червня 2018 року у напрямку західних кордонів держави та зворотно пройшло 10 500 вантажних поїздів загальною кількістю понад 500 000 вагонів. Вантажообіг в обох напрямках склав майже 2,5 млрд тонно-кілометрів брутто.

Серед вантажів, що прямують через тунель на експорт, переважає українська продукція гірничо-видобувної та металургійної промисловості, а також вантажі в контейнерах.

Окупність реалізованого проекту, за розрахунками, припадає на 2042 рік. При цьому враховуються не лише доходи від вантажних і пасажирських перевезень, а також зменшення експлуатаційних витрат від функціонування нового тунелю.

«Старий одноколійний тунель будували більше 100 років тому ще для паровозів. Відстояти у природи віковий залізничний портал шансів не було, через аварійний стан поїзди мали їздити зі швидкістю 15 км/год. 
Якби не ввели в експлуатацію новий тунель, а старий би вийшов з ладу – країна втрачала щонайменше кілька мільярдів гривень на рік. Бескид – це 60% транзиту України.», – розповів на своїй сторінці у Facebook голова АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. 

Бескидський тунель – без перебільшення найграндіозніший інфраструктурний проект України. Сьогодні – перший рік його роботи 🇺🇦️ Старий одноколійний тунель будували більше 100 років тому ще для паровозів. Відстояти у природи віковий залізничний портал шансів не було, через аварійний стан поїзди мали їздити зі швидкістю 15 км/год. Якби не ввели в експлуатацію новий тунель, а старий би вийшов з ладу – країна втрачала щонайменше кілька мільярдів гривень на рік. Бескид – це 60% транзиту України. Зараз новий двоколійний (!) тунель у Карпатах – це потужний транспортний коридор для вантажних та пасажирських перевезень. Ще раз дякую залізничникам за якісну роботу! Sevki Acuner Роман Черницкий

Опубликовано Євген Кравцов Пятница, 24 мая 2019 г.

Детальніше про Бексидський тунель читайте у матеріалі Mind  «Між минулим і майбутнім: для чого Україні потрібен Бескидський тунель».

Нагадаємо: «Укрзалізниця» заохочує вантажовідправників відправляти вантажі з Китаю до Європи через Україну. У держкомпанії впевнені, що вантажовідправники щороку переплачують від 10 до 15 млн євро за транспортування вантажів в обхід України.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло