«Укрзалізниця» заохочує вантажовідправників відправляти вантажі з Китаю до Європи через Україну

«Укрзалізниця» заохочує вантажовідправників відправляти вантажі з Китаю до Європи через Україну

У держкомпанії впевнені, що вантажовідправники щороку переплачують від 10 до 15 млн євро за транспортування вантажів в обхід України

«Укрзалізниця» заохочує вантажовідправників відправляти вантажі з Китаю до Європи через Україну
Фото: Shutterstock

«Шовковий шлях» з Китаю до Європи через Україну може бути дешевшим, швидшим і зручнішим для всіх учасників цього процесу, порівняно із транспортуванням вантажів в обхід України, на якому  вантажовідправники щороку переплачують від 10 до 15 млн євро, вважають в «Укрзалізниці».

Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов 17 травня під час логістичної конференції CSCMP EUROPEAN CONFERENCE 2019 у Варшаві (Польща).

«Наша компанія готова запропонувати кілька маршрутів транспортування товарів з Китаю в Європу і зворотно, через територію України. Ми маємо можливість бути частиною сухопутного маршруту, морського маршруту і Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту», – повідомив Кравцов.

Зокрема, він звернув увагу на Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут (ТМТМ), на якому вже синхронізовані потужності учасників перевезень, технологічні і цінові параметри. Транспортування вантажів цим коридором поки що більш витратне ніж суходолом, а сам маршрут логістично більш складний, проте він має свої переваги, серед яких – відсутність санкційних обмежень і більш сприятливий політичний клімат. Окрім цього, цей маршрут відкриває додаткові можливості для збільшення вантажопотоку у сполученні Азія – Європа.

Так, в межах цього проекту «Укрзалізницею» встановлені конкурентні тарифні умови на перевезення вантажів за маршрутом, розроблені графіки руху потягів територією України з середньою швидкістю 650 км на добу (менш ніж 40 годин в дорозі Україною), передбачені нитки графіка руху до всіх західних прикордонних переходів України: з Польщею, Словаччиною, Угорщиною і Румунією.

За словами Кравцова, «Укрзалізниця» виконує всі свої зобов’язання за договорами з організації перевезення вантажів, забезпечення їх охорони та повністю гарантує їх безпечний пропуск по території  України. «Активна робота всіх учасників коридору свідчить про перспективність проекту. Хочу запевнити, що «Укрзалізниця» докладе всіх зусиль для виконання своїх зобов’язань перед партнерами і готова запропонувати свій потенціал для подальшого розвитку ТМТМ. Міжнародні коридори і інші транспортні маршрути відкриті для перевезень вантажів по території України. Нашою метою є організація сервісу, який забезпечить привабливість транспортних потужностей української залізниці для ключових товаровиробників», – повідомив керівник «Укрзалізниці».

Про те, які надії чиновники покладають на Бескидський тунель і наскільки ці очікування обгрунтовані, читайте у матеріалах Mind «Рейки розбрату: куди «Укрзалізниця» тягне українську економіку» та «Між минулим і майбутнім: для чого Україні потрібен Бескидський тунель».

Крім того, про те як Україна може відродити статус транзитної держави, читайте у матеріалах Mind «Стійте, ви куди: які вантажі йдуть в обхід України» та про те, чи може Україна налагодити ефективну логістику.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті