Fiat Chrysler запропонував Renault об’єднатись
Це дозволить створити з двох компаній третього за величиною автовиробника у світі

Fiat Chrysler зробив «трансформаційну» пропозицію щодо злиття всіх акцій із французьким конкурентом, компанією Renault. Про це повідомляє Reuters.
У рамках угоди може бути створений третій за величиною світовий автовиробник. Реалізація угоди щодо злиття дозволить створити автовиробника, який продаватиме 8,7 млн автівок на рік, і матиме сильну присутність у ключових регіонах, на автомобільних ринках та в технологіях,що дозволить зекономити 5 млрд євро.
«Широкий портфель брендів, який доповнює один одного, забезпечить повне охоплення ринку, від розкішних авто до мейнстріму», – йдеться в повідомлення FCA.
Імовірна угода об’єднає двох автовиробників в одну холдингову компанію. Після виплати акціонерам FCA спеціального дивіденду в розмірі 2,5 млрд євро кожна група отримає 50% об’єднаної компанії у вигляді нових акцій.
Потреба в консолідації серед автовиробників виросла у зв’язку з проблемами, пов’язаними з електрифікацією, посиленням норм викидів та дороговартісними новими технологіями, які розробляються для під’єднаних та автономних транспортних засобів.
Нагадаємо: у квітні стали відомими наміри Renault запропонувати Nissan Motor Co створити спільну холдингову компанію, у якій обидві компанії матимуть рівні можливості.
Пізніше Nissan вирішила не звільняти свого гендиректора попри те, що на цьому наполягала Renault, яка є її основним акціонером. Той факт, що Хірото Сайкава залишиться главою Nissan, імовірно, розглядатиметься як відсіч Renault, що наполягала на зміні керівництва в Nissan «як прелюдії до переговорів щодо злиття автовиробників».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].