Uber не обслуговуватиме клієнтів із низьким рейтингом
Нововведення стосуються США та Канади

Тепер Uber вимагає гарної поведінки не лише від своїх водіїв, а й від клієнтів. Компанія прийняла рішення блокувати пасажирів, чий рейтинг впаде нижче за середній показник по місту. Про це повідомляє TechCrunch.
Нові правила, як зазначається, діятимуть у США та Канаді.
«Повага – це вулиця з двостороннім рухом, так само як і відповідальність, – написала у своєму блозі глава відділу безпеки та ініціатив з безпеки Uber Кейт Паркер. – Водії вже давно мають дотримуватися мінімального порогу рейтингу, який може варіюватися в залежності від міста. Хоча ми очікуємо, що блокування на основі рейтингів вплине лише на невелику кількість пасажирів, ми вважаємо це правильним рішенням».
Введення такого роду відповідальності для пасажирів за їхню поведінку є важливим заходом безпеки для захисту водіїв, а також інших пасажирів, які можуть замовити спільну поїздку, вважають у компанії.
Нагалаємо: лише з 27 травня по 18 червня Uber запустив перше в світі «підводне таксі».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].