Uber не обслуговуватиме клієнтів із низьким рейтингом

Uber не обслуговуватиме клієнтів із низьким рейтингом

Нововведення стосуються США та Канади

Uber не обслуговуватиме клієнтів із низьким рейтингом
фото www.flickr.com/photos/afagen

Тепер Uber вимагає гарної поведінки не лише від своїх водіїв, а й від клієнтів. Компанія прийняла рішення блокувати пасажирів, чий рейтинг впаде нижче за середній показник по місту. Про це повідомляє TechCrunch.

Нові правила, як зазначається, діятимуть у США та Канаді.

«Повага – це вулиця з двостороннім рухом, так само як і  відповідальність, – написала у своєму блозі глава відділу безпеки та ініціатив з безпеки Uber Кейт Паркер. – Водії вже давно мають дотримуватися мінімального порогу рейтингу, який може варіюватися в залежності від міста. Хоча ми очікуємо, що блокування на основі рейтингів вплине лише на невелику кількість пасажирів, ми вважаємо це правильним рішенням».

Введення такого роду відповідальності для пасажирів за їхню поведінку є важливим заходом безпеки для захисту водіїв, а також інших пасажирів, які можуть замовити спільну поїздку, вважають у компанії.

Нагалаємо: лише з 27 травня по 18 червня Uber запустив перше в світі «підводне таксі».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло