МАУ Коломойського заборгувала державному «Украероруху» 476 млн грн

МАУ Коломойського заборгувала державному «Украероруху» 476 млн грн

МАУ через суди намагається зробити все, щоб не повертати борг і продовжувати користуватися послугами від держави

МАУ Коломойського заборгувала державному «Украероруху» 476 млн грн

Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) заборгувала державному «Украероруху» біля півмільярда гривень і через суди намагається не повертати цей борг, а продовжувати користуватись послугами від держави на вигідних для себе умовах.

Про це йдеться у розслідуванні програми «Схеми».

Зараз держпідприємство судиться з компанією МАУ, яка заборгувала «Украероруху» близько півмільярда гривень за вже надані аеронавігаційні послуги – розповіла очільниця юридичної служби державного «Украероруху» Олена Карнаух: «На сьогоднішній день МАУ заборгувало, і передано до суді позови на суму біля півмільярда – 476 млн грн».

Як вона пояснила, в авіакомпанії вирішили платити менше, бо вважають, що ціни на такі послуги невиправдано високі. І, як стверджує Карнаух, МАУ прагне ці ставки переглянути – утім, «Украерорух» із цим не погоджується.

«Схеми» також звернулись до МАУ з проханням аргументувати свою позицію – водночас, там від коментарів на момент публікації відмовились.

У той же час, власник авіакомпанії, олігарх Ігор Коломойський, у коментарі «Схемам» сказав: «Я не керую компанією МАУ. … Якщо має борги, так вона діє відповідно до своїх контрактів і домовленостей. Значить, грошей немає».

«Тобто, у Коломойського через суди намагаються зробити все, щоб не повертати півмільярда гривень – і водночас продовжувати користуватися послугами від держави, за тарифом, вигідним МАУ», – пояснюють журналісти.

На початку року МАУ заявила про серйозні фінансові проблеми: 2018 рік авіакомпанія закінчила з величезним збитком – 2,7 млрд грн.

Нагадаємо: в інтерв’ю Mind міністр інфраструктури Володимир Омелян зазначав, що міністерство веде діалог із власником авіакомпанії для пошуку оптимального рішення щодо її фінансового стану. 

«Мова не йде про банкрутство, у всякому разі я докладу максимум зусиль, аби цього не сталося. Нам потрібна сильна українська авіакомпанія», – наголосив Омелян.

Пізніше, у коментарі «Схемам» він зазначив, що держава не збирається брати на себе ці зобов’язання МАУ, «мова йде максимум про відстрочку… по тих окремих платежах, які є перед державними компаніями».

МАУ – найбільший авіаперевізник України. У 2018 році компанія відзвітувала, що перевезла понад 8 млн пасажирів. Офіційно МАУ належить декільком офшорним фірмам. Але кінцевими бенефіціарними власниками вважаються Арон Майберг та Ігор Коломойський, про що вони самі відкрито говорять в інтерв’ю.

«Украерорух» – це державне підприємство і єдиний постачальник аеронавігаційного обслуговування в Україні. Підприємство, яке організовує і обслуговує повітряний рух, тобто, відповідає за безпеку польотів в країні. І, в тому числі, за роботу диспетчерів в Україні і повинен платити авіаперевізник.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло