«Авіалінії Антонова» з початку року збільшили прибуток на 24%
Збільшити дохід компанії вдалось, зокрема, переходу на роботу за програмою НАТО SALIS

Авіакомпанія «Авіалінії Антонова», провідний світовий оператор важкого транспортного Ан-124-100 «Руслан» вантажопідйомністю 150 тонн, з початку 2019 року збільшила дохід більш ніж на 20%, в тому числі завдяки переходу на роботу за програмою НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) щодо забезпечення стратегічних перевезень в інтересах альянсу та ЄС. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Дохід «Авіаліній Антонова» за січень-квітень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшився на 24%, в тому числі завдяки самостійній роботі підприємства за програмою SALIS з січня цього року», – повідомили в прес-службі ДП «Антонов».
«За чотири місяці 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року абсолютний тоннаж вантажу, що перевозиться знизився на 9%, при цьому загальний вантажообіг збільшився на 3%, а загальний наліт парку авіакомпанії зріс на 18%», – уточнили в прес-службі.
Як відзначили в ДП «Антонов», станом на сьогодні, «Авіалінії Антонова» виступають лідером світового ринку авіаперевезень надважких і негабаритних вантажів з часткою 66,7% в загальному обсязі перевезень. Частка російської «Волга-Дніпро» оцінюється в 29,12%, арабської Maximus (ОАЕ) – в 4,18%.
У числі ключових пріоритетів «Авіаліній Антонова» на найближчу і середньострокову перспективу в ДП виділили подальше нарощування робіт за програмами модернізації флоту «Русланів» компанії, а також імпортозаміщення російських комплектуючих.
«Одне з ключових завдань – подальша модернізація нашого флоту Ан-124-100, будь-які відстрочки і зволікання тут неприйнятні: міжнародні вимоги для виконання польотів стають більш жорсткими. З огляду на, що наші основні ринки – це країни ЄС, США, Японія, Південна Корея, ОАЕ та інші розвинені країни світу, в разі затримки модернізації наших літаків виникає загроза зупинки роботи авіакомпанії. Також планується продовжити заміну російських комплектуючих в наших літаках на вітчизняні та західні», – відзначили в прес-службі.
«Авіалінії Антонова» – структурний підрозділ провідного українського розробника і виробника авіатехніки ДП «Антонов», що входить з 2015 року за рішенням уряду до складу держконцерну «Укроборонпром». За даними компанії, на сьогоднішній день флот компанії налічує сім літаків Ан-124-100 «Руслан» вантажопідйомністю 150 тонн, Ан-225 «Мрія» вантажопідйомністю 250 тонн і Ан-«Антей» вантажопідйомністю 60 тонн. Крім того до флоту входять легкі транспортні Ан-74Т, Ан-26-100, Ан-28.
«Авіалінії Антонова"» надають послуги в рамках програми SALIS з 2006 року. У грудні 2014 року спільний з російською авіакомпанією «Волга-Дніпро» контракт з НАТО було продовжено до кінця 2016 року. У зв'язку з новою геополітичною ситуацією, український оператор «Русланів» припинив в 2016 році співпраця з «Волга-Дніпро» і почав роботу на ринку вантажних авіаперевезень самостійно, в тому числі в рамках програми НАТО SALIS.
З 2019 року в умовах посилення західних антиросійських санкцій, перевезення за програмою SALIS в повному обсязі виконуються українською компанією, контракт на використання українського флоту «Русланів» в рамках SALIS продовжений на чергові три роки терміном до кінця 2021 року.
Більше про те, чому РФ віддала нам ринок перевезень для НАТО можна дізнатись із матеріалу Mind «Руслани» розбрату: куди заведе Україну конфлікт з РФ щодо Ан-124».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].