Київський суд заарештував п’ять літаків «Руслан» російської авіакомпанії

Київський суд заарештував п’ять літаків «Руслан» російської авіакомпанії

ДП «Антонов» звинуватив відповідача у порушенні Конвенції про міжнародну цивільну авіацію

Київський суд заарештував п’ять літаків «Руслан» російської авіакомпанії
фото Wikipedia

Подільський районний суд м. Києва за клопотанням Головного управління Національної поліції в м. Києві заарештував і заборонив експлуатацію 5-ти цивільних транспортних літаків Ан-124-100 авіакомпанії «Волга-Днєпр» (Росія). Про це повідомили в прес-службі відомої юридичної фірми «Ілляшев та Партнери», яка представляє інтереси Державного підприємства «Антонов».

В рамках кримінального провадження за ст. 281 Кримінального кодексу України (порушення правил повітряних польотів, які створили небезпеку для життя людей або інші тяжкі наслідки) суд наклав арешт на літаки Ан-124-100 з реєстраційними номерами RA-82068 (серійний номер № 0703), RA-82078 (серійний номер 0710), RA-82045 (серійний номер 0609), RA-82046 (серійний номер 0610), RA-82077 (серійний номер 0709), що належать Авіакомпанії «Волга-Днєпр» (РФ) і Volga Dnepr Airlines (Ірландія) і заборонив авіакомпанії і будь-яким іншим особам їх експлуатацію.

Також будь-яким третім особам (аеропортам, авіавладі) заборонено здійснення будь-яких дій, спрямованих на посадку / зліт (прийом / відправлення) зазначених повітряних суден.

«На думку ДП «Антонов», слідства і суду допуск зазначених в ухвалі суду літаків Ан-124 до подальшої експлуатації є порушенням положень Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та Керівництва до льотної придатності ІКАО, – прокоментував ситуацію старший партнер міжнародної юридичної фірми «Ілляшев та Партнери» Роман Марченко. – Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів і відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок злочину».

Нагадаємо: авіакомпанія «Авіалінії Антонова», провідний світовий оператор важкого транспортного Ан-124-100 «Руслан» вантажопідйомністю 150 тонн, з початку 2019 року збільшила дохід більш ніж на 20%, в тому числі завдяки переходу на роботу за програмою НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) щодо забезпечення стратегічних перевезень в інтересах альянсу та ЄС.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію