Європа має протидіяти американським 25%-вим тарифам на сталь - директор ArcelorMittal

Європа має протидіяти американським 25%-вим тарифам на сталь - директор ArcelorMittal

Через тарифи в Європі стало надто багато сталі, яку немає куди експортувати

Європа має протидіяти американським 25%-вим тарифам на сталь - директор ArcelorMittal
Twitter @ArcelorMittalIT

Європі терміново необхідно вживати подальших заходів, щоб компенсувати вплив тарифів на імпорт, введених адміністрацією Трампа, зазначив  в інтерв'ю німецькій газеті генеральний директор сталеливарної компанії ArcelorMittal Лакшмі Міттал. Про це пише Reuters.

Єврокомісія в даний час переглядає свої «захисні» заходи, спрямовані на обмеження імпорту сталі через введення Вашингтоном 25%-вих тарифів, які фактично закрили ринок США.

«ЄС оголосив про захисні заходи, але вони не були ефективними, – сказав Лакшмі Міттал. – Терміново потрібні подальші заходи, враховуючи, що Трамп запровадив тарифи на імпорт всієї сталі в Сполучені Штати».

За словами сталеливарних компаній, по всій Європі сталеливарна промисловість бореться зі скороченням попиту і зростаючою пропозицією, оскільки поставки в США стали неможливими.

Міттал сказав, що імпорт сталі в Євросоюз збільшився з 30% до 40% з 2017 року.

Він вважає, що Єврокомісія зараз не повинна послаблювати тарифний захист для сталеливарної промисловості.

«З 1 липня імпорт в ЄС може збільшитися на 5%, але насправді нам потрібно 20%-ве скорочення, щоб повернутися до рівнів 2017 року», – сказав Міттал.

Він висловив стурбованість ситуацією з європейським ринком сталі, заявивши, що торговий конфлікт між США і Китаєм також завдає шкоди Європі.

Він також вказав на зростаючу напруженість в торгових відносинах між Сполученими Штатами і Європою, ослаблення економіки в Китаї та невизначеність Brexit.

Міттал сказав, що в сталеливарній промисловості було надлишкове виробництво від 500 до 550 млн тонн, що становить чверть світового виробництва сталі.

Директор ArcelorMittal вважає, що для подолання цього надлишкового виробництва необхідно ліквідувати державні субсидії в Китаї, а непродуктивних виробників прибрати з ринку.

У травні повідомлялося, що Трамп відклав введення мит на імпорт європейських і японських авто на півроку.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло