lifecell блокує дзвінки на номери колишніх абонентів-користувачів MNP – «Укртелеком»

lifecell блокує дзвінки на номери колишніх абонентів-користувачів MNP – «Укртелеком»

За результатами вимірів, було отримано дані, що свідчать про системне, штучне блокування з боку комутаційного обладнання ТОВ «лайфселл» викликів на номери абонентів, що перейшли до мереж інших операторів

lifecell блокує дзвінки на номери колишніх абонентів-користувачів MNP – «Укртелеком»
фото pixabay.com

ДП «Український державний центр радіочастот» (УДЦР) підтвердив факт блокування дзвінків з фіксованих номерів «Укртелекому» на номери колишніх абонентів lifecell, які покинули оператора в межах послуги перенесення номера (MNP). Блокування відбувається з боку комутаційного обладнання ТОВ «лайфселл». Про це повідомляє прес-служба «Укртелекому».

У ході впровадження послуги з перенесення номера ПАТ «Укртелеком» зафіксував випадки непроходження викликів на номери колишніх абонентів lifecell, що перейшли до мереж мобільного зв’язку інших операторів. При здійсненні детального аналізу було виявлено, що комутаційне обладнання ТОВ «лайфселл» блокує такі виклики, через що абоненти мають складнощі зі зв’язком.

Для перевірки цих фактів «Укртелеком» звернувся до ДП УДЦР. За результатами вимірів, проведених УДЦР, було отримано дані, що свідчать про системне, штучне блокування з боку комутаційного обладнання ТОВ «лайфселл» викликів на номери абонентів, що перейшли до мереж інших операторів мобільного зв’язку. Така ситуація є неприпустимою, порушує чинні рішення НКРЗІ щодо заборони блокування трафіку і створює умови для недобросовісної конкуренції серед операторів.

«Компанія вимагає припинити штучне блокування, що обмежує можливості майже 1500 абонентів, які за даними УДЦР вже пішли від lifecell. Укртелеком уже відправив відповідний лист до національного регулятора. «Укртелеком» готовий до перемовин із залученням представників нацрегулятора», – йдеться в повідомленні.

У прес-службі наголошують, що між «Укртелеком» та операторами Vodafone Україна, Київстар немає проблем у передачі трафіку абонентів, що скористалися послугою MNP.

Нагадаємо, з 1 травня стартувала нова послуга: українці можуть міняти мобільного оператора зі збереженням номера.

Для того, щоб змінити мобільного оператора, зберігши при цьому телефонний номер, необхідно подати заявку на перенесення номера до іншого оператора онлайн на сайті обраного оператора або у фірмовому магазині. Після цього клієнт отримує нову SIM-карту, на яку буде автоматично перенесений попередній номер зі збереженням усіх цифр починаючи від міжнародного коду.

Детальніше про підсумки першого місяця послуги MNP читайте в матеріалі Mind : «Піти до іншого: чи готові мобільні оператори відпускати своїх абонентів «.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті