lifecell спростувала звинувачення «Укртелекому» на свою адресу

lifecell спростувала звинувачення «Укртелекому» на свою адресу

Запевняють, що повністю виконують зобов’язання з пропуску трафіку від/через мережі інших операторів

lifecell спростувала звинувачення «Укртелекому»  на свою адресу
фото Shutterstock

Компанія lifecell спростувала звинувачення на свою адресу від «Укртелекому» в начебто  блокуванні дзвінків з фіксованих номерів «Укртелекому»  на номери абонентів, що перейшли до мереж інших мобільних операторів. Про це йдеться у заяві, яку оприлюднила компанія lifecell.

«Заява ПАТ «Укртелеком» не відповідає дійсності, оскільки не існує жодних обмежень для здійснення викликів на номери колишніх абонентів lifecell, що перейшли до мереж мобільного зв’язку інших операторів, користуючись послугою повного  перенесення номеру (MNP).Наша компанія повністю забезпечує виконання взятих на себе зобов’язань щодо надання послуги пропуску трафіку від/через мережі інших операторів на перенесені з мережі ТОВ «lifecell» абонентські номери та має належні двосторонні  договори з усіма операторами, окрім ПАТ «Укртелеком», – зазначається в заяві ТОВ «lifecell».

В заві закож зазначається що пропуск трафіку на перенесені номери повинен здійснюватися відповідно до умов договору про взаємоз`єднання. З метою пропуску трафіку на перенесені абонентські номери оператори мають внести  відповідні зміни до такого договору.

«Нажаль, ПАТ «Укртелеком» досі не погодив пропозиції ТОВ «lifecell» про зазначені зміни, про що ТОВ «lifecell» повідомив профільного регулятора (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації –  Mind) ще 14 травня поточного року. Незважаючи на це, ситуація з договором залишається незмінною з боку ПАТ «Укртелеком», – йдеться в повідомленні також зазначається в заяві.

У компанії зазначають що досі компанія не отримувала жодних скарг абонентів, а також звернень Українського державного центру радіочастот щодо блокування викликів, про які йдеться у заяві ПАТ «Укртелеком».

«Ми сподіваємось, що ПАТ «Укртелеком» буде готове до конструктивного діалогу та підписання відповідного договору, оскільки наша компанія завжди підтримувала впровадження послуги повного перенесення номеру (MNP) і ретельно виконує свої зобов’язання по забезпеченню надання якісних послуг всім українським абонентам», – додають автори заяви.

Нагадаємо, як повідомляв Mind, Укртелеком звинуватив компанію lifecell у блокуванні дзвінків на номери колишніх  абонентів-користувачін MNP. Начебто отримані данні свідчать про системне штучне блокування з боку lifecell викликів на номери абонентів, які перейшли до мереж інших операторів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло