Обсяг світового ринку цивільної авіації за 20 років досягне $16 трлн – Boeing

Обсяг світового ринку цивільної авіації за 20 років досягне $16 трлн – Boeing

Авіакомпаніям світу буде потрібно 44 040 нових літаків до 2038 року, галузі цивільної авіації буде потрібно майже 2,5 млн нових фахівців

Обсяг світового ринку цивільної авіації за 20 років досягне $16 трлн – Boeing
фото pixabay.com

Авіакомпаніям світу буде потрібно 44 040 нових літаків загальною вартістю $6,8 трлн у найближчі 20 років. Про це йдеться в оновленому прогнозі американського авіаконцерну Boeing, оприлюдненому в рамках авіасалону в Ле-Бурже, передає Інтерфакс-Україна.

Крім того, глобальному парку цивільних літаків будуть потрібні сервіси на загальну суму $9,1 трлн, що передбачає сукупну оцінку громадянського сегмента авіації в розмірі $6 трлн до кінця 2038 року.

«Галузь цивільної авіації демонструє виняткову стійкість, – зазначив віце-президент з маркетингу підрозділу Boeing Commercial Airplanes Ренді Тінсет. – Стійкі ринкові показники забезпечать двократне зростання парку цивільних літаків в найближчі два десятиліття, а також формування масштабної екосистеми рішень в області життєвого циклу для обслуговування та забезпечення експлуатації цього парку».

Згідно з прогнозом компанії, 44% нових літаків будуть купуватися на заміну старих повітряних суден, інша частина припаде на задоволення зростаючого попиту на авіаперевезення. У сукупності нові літаки забезпечать потреби галузі при середніх темпах зростання пасажирських і вантажних перевезень в 4,6% і 4,2% відповідно.

З урахуванням нових літаків і літаків, які залишаться в експлуатації, глобальний парк цивільних літаків буде налічувати 50 660 одиниць до кінця 2038 року. Прогнозована кількість літаків вперше перетнула позначку в 50 000.

Найбільшим сегментом ринку залишаються вузькофюзеляжні літаки – очікується, що нові поставки цього типу літаків складуть 32 420 одиниць в найближчі 20 років. Зростання цього сегмента, попит в якому оцінюється в $3,78 трлн, відбувається за рахунок розвитку лоукост-перевезень, стійкого попиту на заміну повітряних суден і розвитку Азіатсько-Тихоокеанського регіону (АТР).

У широкофюзеляжних сегменті в найближчі 20 років буде потрібно 8 340 нових пасажирських літаків загальною вартістю понад $2,65 трлн. Попит на широкофюзеляжні повітряні судна частково обумовлений істотним числом старих літаків, які потрібно замінити вже через кілька років.

Попит на нові регіональні літаки (місткістю менше 90 пасажирів) до 2038 року становитиме 2 240 на суму $105 млрд, прогнозують експерти Boeing.

Очікується, що поставки нових літаків в АТР складуть 17 390, в Північну Америку – 9 130, В Європу – 8 990.

Росії і країнам СНД, за оцінками Bloomberg, в найближчі два десятиліття буде потрібно 1 280 нових літаків на загальну суму $270 млрд.

У зв'язку із зростанням парку цивільних повітряних суден авіакомпаніям буде потрібно більший приплив льотного і технічного персоналу. Згідно з прогнозом, галузі цивільної авіації буде потрібно майже 2,5 млн нових фахівців до кінця 2038 року.

Нагадаємо: компанія Boeing потрапила до гучного скандалу після двох смертельних авіакатастроф. Літак Boeing-737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, зазнав аварії 10 березня в 60 км на схід від столиці Ефіопії. Авіакатастрофа забрала життя 157 осіб. Ця катастрофа стала другою катастрофою літака цього типу за півроку: в кінці жовтня 2018 року Boeing-737 Max 8 індонезійської компанії Lion Air впав в море Яванця незабаром після вильоту з аеропорту Джакарти. Загинули всі 189 осіб, що знаходилися на борту.

Президент корпорації Boeing Денніс Мюленбург визнав, що причиною падіння двох літаків Boeing 737 MAX 8 в Індонезії та Ефіопії стала відмова програмного забезпечення.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті