Airbus стверджує, що вже має технологію створення безпілотних пасажирських літаків

Airbus стверджує, що вже має технологію створення безпілотних пасажирських літаків

Головне питання в тому, як до нововведення поставляться регулятори і клієнти

Airbus стверджує, що вже має технологію створення безпілотних пасажирських літаків
фото pixabay.com

Європейський авіабудівник Airbus стверджує, що вже має в своєму розпорядженні технологію управління пасажирськими літаками без участі пілотів. Про це в інтерв'ю Associated Press розповів комерційний директор авіавиробника Крістіан Шерер, пише Forbes.

 «Питання про те, коли ми зможемо застосувати цю технологію при створенні великого літака для комерційних рейсів, ще обговорюється  з регулюючими органами та клієнтами, але в технологічному плані ми не бачимо перешкод», – сказав він.

Airbus розробив технологію управління літаком одним пілотом, а не двома, і також сподівається почати продавати гібридні або електричні пасажирські літаки до 2035 року, повідомив комерційний директор.

На Паризькому авіакосмічному салоні Ле-Бурже, що відкрився 17 червня, вже представлені безпілотні літаки різних виробників, але переважно вони призначені для військових цілей або для використання в якості «повітряного таксі».

Як зазначає видання, у випадку з безпілотними пасажирськими літаками на першому місці стоїть питання безпеки, особливо після аварій двох літаків Boeing 737 Max, що сталися через проблеми з програмним забезпеченням. За словами Шерера, ці авіакатастрофи змусили «ще сильніше акцентувати увагу на необхідності абсолютної, безкомпромісної безпеки в галузі».

Про те, що відбувається цього року на міжнародному авіасалоні в Ле-Бурже – в матеріалі «Суперництво Airbus і Boeing на авіасалоні Ле-Бурже: IAG несподівано купує 200 літаків Boeing».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло