Airbus отримав за три дні понад 270 замовлень на нову модель літака A321XLR надвеликої дальності
Його перші поставки, як прогнозується, розпочнуться в 2023 році

Європейський авіакосмічний концерн Airbus SA отримав понад 270 замовлень на нову модель вузькофюзеляжного літака A321XLR надвеликої дальності за три дні роботи міжнародного авіасалону в Ле-Бурже. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на прес-релізі компанії.
У третій день 50 таких лайнерів замовила найбільша авіакомпанія в світі American Airlines. Угода передбачає конвертацію існуючого замовлення на 30 A321neo в A321XLR і придбання додаткових 20 A321XLR.
Крім того, літаки зі збільшеною дальністю польоту викликали інтерес з боку австралійської Qantas Airways Ltd – перевізник уклав договір на придбання 36 A321XLR, включаючи конвертацію раніше замовлених 26 машин сімейства A320neo і замовлення на 10 літаків A321XLR.
Ще 50 лайнерів замовила Indigo Partners і три інші авіакомпанії, що входять до складу групи. Двадцять літаків A321XLR будуть поставлені Wizz Air, 18 – Frontier, а 12 – jetSMART.
Про початок розробки A321XLR було оголошено в понеділок, перші поставки почнуться в 2023 році. Очікується, що літак зможе виконувати рейси дальністю до 8 700 км, що на 15% більше, ніж у далекомагістрального A321LR. За словами представників Airbus, A321XLR дозволить авіаперевізникам скоротити витрати палива в розрахунку на одного пасажира на 30% в порівнянні з літаками попереднього покоління.
Передбачається, що новий літак можна буде використовувати на менш завантажених далекомагістральних напрямках, якими зараз літають широкофюзеляжні літаки.
Крім того, в четвер Taiwan China Airlines (CAL) підписала договір на придбання 11 літаків A321neo і збирається взяти ще 14 лайнерів цього типу в лізинг. Також ірландська лізингова компанія Accipiter Holdings уклала угоду про придбання 20 літаків A320neo.
Акції Airbus в ході торгів в Парижі в четвер здорожчали на 0,4%. З початку року капіталізація компанії злетіла на 47%, до 95,2 млрд євро.
Нагадаємо: в перший день на міжнародному авіасалоні в Ле-Бурже американський авіавиробник Boeing в перший день суттєво програв в одвічній боротьбі з головним конкурентом на ринку авіалайнерів – європейською Airbus. 17 червня Boeing не оформив жодного нового замовлення, тим часом Airbus отримала замовлення на 123 літаки, включаючи переоснащення. За вартістю замовлень Airbus теж попереду: угод на $13 млрд у перший день, і нуль -у Boeing.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].