Coca-Cola разом з китайською компанією проспонсорують Олімпіаду на $3 млрд
Міжнародний олімпійський комітет припинив обирати спонсорами лише західні компанії і націлився на схід

Американська компанія Coca-Cola разом із китайським виробником йогуртів та молочної продукції China Mengniu Dairy підписали найбільший в історії спонсорства контракт із організаторами Олімпійських ігор. Загалом дві компанії вкладуть $3 млрд в шість Олімпійських ігор – літніх і зимових, які пройдуть в період з 2021-го по 2032-й рік. Про це повідомляє Financial Times, на яку посилаються Ведомости.
Як зазначається, це вперше Coca-Cola, яка вже багато десятиліть є офіційним спонсором Олімпійських ігор у категорії «безалкогольні напої», розділить свою позицію з китайською компанією.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Група China Mengniu Dairy – один із найбільших виробників йогуртів у Китаї, який разом із конкурентом Yili контролює майже половину китайського ринку молочних продуктів. Однак компанія має труднощі на китайському ринку, тому прагне вийти на закордонні ринки збуту. Одним з факторів ризику є зниження продажів дитячих молочних сумішей – цей товар є важливим джерелом доходу для China Mengniu Dairy.
Як вказує FT з посиланням на дослідження Goldman Sachs, наступного року продажі молочних сумішей у Китаї скоротяться ще сильніше через падіння народжуваності. Щоб розширити напрямки збуту, компанія намагається зміцнитися на зарубіжних ринках, зокрема в Південно-Східній Азії. Саме тому вона готова вкласти значні кошти в просування своїх товарів за кордоном, і основну ставку вона робить на йогурти, розширюючи лінійку товарів, зазначає FT.
Укладений контракт між американською та китайською компаніями свідчить про «поворот Міжнародного олімпійського комітету на Схід», пише газета: раніше організатори головних спортивних змагань світу прагнули укладати спонсорські контракти із західними компаніями, що викликало критику у світової спільноти.
Видання вказує, що за оцінками Міжнародного олімпійського комітету, 12 найбільших спонсорів забезпечили дохід понад $1 млрд для зимових Ігор 2014 року в Сочі і літніх Ігор у Ріо-де-Жанейро в 2016 році.
Нагадаємо, кілька місяців тому Coca-Cola анонсувала випуск нового смаку вперше за 10 років.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.