Coca-Cola разом з китайською компанією проспонсорують Олімпіаду на $3 млрд

Coca-Cola разом з китайською компанією проспонсорують Олімпіаду на $3 млрд

Міжнародний олімпійський комітет припинив обирати спонсорами лише західні компанії і націлився на схід

Coca-Cola разом з китайською компанією проспонсорують Олімпіаду на $3 млрд
фото Coca-Cola Inc.

Американська компанія Coca-Cola разом із китайським виробником йогуртів та молочної продукції China Mengniu Dairy підписали найбільший в історії спонсорства контракт із організаторами Олімпійських ігор. Загалом дві компанії вкладуть $3 млрд в шість Олімпійських ігор – літніх і зимових, які пройдуть в період з 2021-го по 2032-й рік. Про це повідомляє Financial Times, на яку посилаються Ведомости.

Як зазначається, це вперше Coca-Cola, яка вже багато десятиліть є офіційним спонсором Олімпійських ігор у категорії «безалкогольні напої», розділить свою позицію з китайською компанією.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Група China Mengniu Dairy – один із найбільших виробників йогуртів у Китаї, який разом із конкурентом Yili контролює майже половину китайського ринку молочних продуктів. Однак компанія має труднощі на китайському ринку, тому прагне вийти на закордонні ринки збуту. Одним з факторів ризику є зниження продажів дитячих молочних сумішей – цей товар є важливим джерелом доходу для China Mengniu Dairy.

Як вказує FT з посиланням на дослідження Goldman Sachs, наступного року продажі молочних сумішей у Китаї скоротяться ще сильніше через падіння народжуваності. Щоб розширити напрямки збуту, компанія намагається зміцнитися на зарубіжних ринках, зокрема в Південно-Східній Азії. Саме тому вона готова вкласти значні кошти в просування своїх товарів за кордоном, і основну ставку вона робить на йогурти, розширюючи лінійку товарів, зазначає FT.

Укладений контракт між американською та китайською компаніями свідчить про «поворот Міжнародного олімпійського комітету на Схід», пише газета: раніше організатори головних спортивних змагань світу прагнули укладати спонсорські контракти із західними компаніями, що викликало критику у світової спільноти.

Видання вказує, що за оцінками Міжнародного олімпійського комітету, 12 найбільших спонсорів забезпечили дохід понад $1 млрд для зимових Ігор 2014 року в Сочі і літніх Ігор у Ріо-де-Жанейро в 2016 році.

Нагадаємо, кілька місяців тому Coca-Cola анонсувала випуск нового смаку вперше за 10 років.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло