«БРСМ-Нафта»: Якщо супермаркети виходять на траси, то і ми йдемо в ритейл!
151-а заправка мережі, яка відкрилася у Підгірцях, не тільки демонструє новий корпоративний стандарт, а й іншу концепцію надання послуг

Зазвичай на ринку АЗС лоукост-сегмент – це не тільки мінімальна ціна на паливо, а й мінімум сервісу. Але не у випадку з «чорно-жовтими». Ви, напевно, звернули увагу на активне будівництво продуктових супермаркетів беспосередньо біля трас. Досить згадати «Фору» за одеським КП або «АТБ» перед аеропортом «Бориспіль» і у Пирятині. В свою чергу «БРСМ-Нафта» готується конкурувати з ритейлерами, значно збільшуючи асортимент непаливних товарів взагалі та продуктових – зокрема.
«Один з найважливіших пунктів стратегії ребрендингу та розширення нашого бізнесу – максимальне використання площі» – прокоментував коригування курсу Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу та реклами «БРСМ-Нафта». – «Як ми раніше й оголошували – йдемо в «якість» мережі, тобто перетворюємо автозаправні станції у повноцінні комплекси, максимально задіюємо наявну територію».

Новий формат передбачає як тотальний апргейд заправного устаткування (двосторонні багатопаливних колонки Tokheim Quantum 500 з інтерактивними LED-панелями), так і переоформлення пристанційних приміщень. Щоб зробити їх затишніше плюс полегшити пошук потрібних товарів, простори зони відпочинку, касового та торгового залів розширені, а інтер'єри виконані у контрасті темних тонів і світлих панелей «під дерево».
«Ми постійно моніторимо ситуацію, вивчаємо потреби нашого покупця, його «привід покупки», рішення конкурентів, ємність цього ринку», – розставляє всі крапки над «i» Сергій Сердюченко, керівник торгового департаменту «БРСМ-Нафта», – «Виходячи з цього формуємо і площі торгових залів, і асортиментну політику, і цінову матрицю».

Мережа активно розвиває лінійку товарів під своїм брендом, від технічних рідин до «пікнікові групи». І якщо раніше на АЗС можна було лише перекусити на швидкоруч (випічка, хот-доги, гамбургери, паніні, супи, каші, снеки та інше), то тепер – закупитися усім необхідним в дорогу або додому. Продуктовий асортимент поповнився сотнею бакалійних позицій, і, вирушаючи на пікнік або на пляж, можна не заїжджати до супремаркету. Або на дачу – на вибір безліч сортів макаронних виробів, ковбаси, сири, крупи, консервовані та мариновані овочі та гриби, тощо. Все – тільки відомих марок (Aro, Iberica, Bel Gusto, La Pasta й таке інше). Козирна карта мережі – тихі й ігристі вина «власного імпорту» Viticcio та Cavalli Neri з самого серця Тоскани, регіону К'янті, які можна придбати виключно на АЗС мережі. Приємним доповненням до них стали «айс-беги» – мережа закупила сумки-холодильники з прозорої ПВХ-плівки та встановила на АЗК льодогенератор. Саме те в спекотну погоду по дорозі до розташованих неподалік Блакитних озер.