Мінрегіон запровадить класифікацію вулиць в українських містах
Вулиці міст будуть класифіковані як «пішохідна доріжка», «велосипедна доріжка» та «магістральна вулиця»

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства планує запровадити класифікацію вулиць в містах України за їх функціональним призначенням. Це, як написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку та будівництва Лев Парцхаладзе, робиться для правильної та ефективної організації роботи транспорту.
«Для правильної та ефективної організації роботи транспорту, а також безпечних та сприятливих умов для пішоходів в Україні ми плануємо запровадити класифікацію вулиць за функціональним призначенням, тобто, в залежності від того, на кого вони розраховані: на пішоходів, велосипедистів, громадський транспорт, автомобілі або суміжний рух», – зазначив Парцхаладзе.
Зараз в Україні діє лише класифікація вулиць і доріг в залежності від групи населених пунктів: загальноміські, районні, житлові тощо.
За пропонований принципом організовані вулиці у багатьох містах Європи. Саме тому вони є комфортними та зручними для проживання і пересування людей.
«І пішоходи, і велосипедисти, і водії відчувають себе рівними учасниками дорожнього руху. Їх права не обмежуються, а навпаки – для їх безпечного і комфортного пересування створені всі необхідні умови. І ми маємо також впроваджувати цей позитивний досвід і взагалі змінювати підхід до організації як пішохідної, так і транспортної інфраструктури в містах», – вважає заступник міністра.
Він уточнив, що відповідна норма буде внесена до ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”, які розробляє ДП «ДерждорНДІ».
Відтак, у новому проекті змін у ДБН буде запроваджено такі категорії вулиць (доріг): пішохідна доріжка – з рухом виключно пішоходів та можливий суміжний рух велосипедистів; велосипедна доріжка – з рухом лише велосипедистів; магістральна вулиця загальноміського значення – регульований рух з широкими тротуарами, регульованими наземними пішохідними переходами, обов’язковими велодоріжками/велосмугами.
«Цей список наразі доопрацьовується, крім цього, відповідно до категорій вулиць за функціональним призначенням будуть встановлюватися вимоги та рекомендації до ширини кожної з цих функціональних зон», – також додав Парцхаладзе.
Нагадаємо, як повідомляв Mind, з 1 липня в Україні набіли чинності нові ДБН, які передчають нові правила облаштування парковок. Відтепер передбачається проектування парковок на дахах, будівництво перехоплюючих паркінків та облаштування паркомісць зарядками для електрокарів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].