EVO хоче вийти на український ринок фінансових послуг
Група компаній EVO також розглядає можливість надання страхових послуг та реєстрації своєї платіжної системи

Група компаній EVO, в яку входять Rozetka і Prom.ua, аналізує варіанти виходу на український ринок фінансових послуг. Про це повідомляє НВ Бізнес.
«Ми розглядаємо різні варіанти виходу, або співпрацювати з банками, або стати банком. Amazon у США вже виходить на фінансовий ринок», – зазначив CEO і співзасновник групи компаній EVO Микола Палієнко.
Якщо EVO запустить свій банк, то його аудиторія буде найбільшою в Україні. За даними компанії Kantar, сайти rozetka.com.ua і prom.ua входять у ТОП-10 найбільш відвідуваних сайтів України. У травні ці маркетплейси відвідало 10,88 млн і 10,4 млн осіб відповідно. Для порівняння, за аналогічний період сайт найбільшого банку в Україні, з часткою ринку 35%, ПриватБанку – відвідали 11,24 млн користувачів.
Група компаній також розглядає можливість надання страхових послуг та реєстрації своєї платіжної системи.
«Зокрема, так, поки що ми робимо внутрішні рішення для транзакцій на Prom і Rozetka та інших маркетплейсах. Наше завдання забезпечити максимальний доступ платежів між покупцями і продавцями, це рішення з’явиться в цьому році. Ми хочемо забезпечити більшу безпеку, вирішити проблему довіри між продавцями і покупцями. В основному це пов’язано з юзабіліті», – сказав Палієнко.
Весною 2016 року електронну платформу Prom.ua реорганізували в групу компаній EVO, в яку входять найбільші в своїх категоріях інтернет-ресурси: Prom.ua, Satu. kz, Deal. by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, «Вчасно», Shafa.ua, Evo. business.
Бізнес EVO – маркетплейси для онлайн-шопінгу, сервіс електронного документообігу, майданчик для проведення державних та комерційних торгів. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.
Нагадаємо: восени 2018 році АМКУ дозволив об'єднатися онлайн-супермаркету Rozetka Владислава Чечоткіна з маркетплейсами EVO, засновниками яких є Микола Палієнко, Денис Горовий, Тарас Мурашко.
А у березні 2019 року EVO запустила у тестовому режимі відкриту бета-версію сервісу оголошень IZI.zone, де кожен може продати речі, які більше не потрібні.Першими користувачами стали клієнти інших маркетплейсов компанії EVO. За час закритого бета-тестування вони розмістили 45 000 оголошень.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].